ArghoZ Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Bygger pc før første gang, har nettopp fått alle delene mine og skal skru inn hoved kortet(Asus P5LD2) inn i cooler master mystique 631 kabinettet mitt. Men det er en plate der hvor inngangene til mus,tastatur osv. skal være på hovedkortet som ikke passer til mitt. Fulgte en med til hovedkortet mitt også men vet ikke hvordan jeg bytter den. Står ingenting om det i manualen :\ Noen som vet hvordan man bytter den plata? Fant et bilde: http://www.gruntville.com/images/hardware/...IOslotcover.jpg Den som sitter øverst der >_< Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Bare å fjerne den. Riv den ut Lenke til kommentar
ArghoZ Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Bare å fjerne den. Riv den ut 6736177[/snapback] Den sitter hardt som faen klarer å rive ut det i mitten men ikke omrisset på plata tror jeg.. og må jo ha vekk hele for å få inn den andre Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Pleier å være noen klips elns på innsida du kan brette inn elns. så prøv da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå