frisyre Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hei, trenger et uploadscript i PHP. Jeg har to servere, den ene har støtte for PHP men ikke den andre. Trenger et PHP script som kan uploade filmer til serveren uten PHPstøtte. Noen som kan linke til et script eller noe? Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Man kan ikke kjøre et PHP script uten at webserveren kjører php, det sier seg selv. Opplastingsscript finner du bl.a i "en liten samletråd for nye brukere". Står som sticky. Og Google.com er ikke forbudt å bruke heller så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
frisyre Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Tror du misforsto. Jeg skal ha et uploadscript på serveren som har PHPstøtte, når man bruker den, skal fila man laster opp legges på serveren uten PHPstøtte Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Åja, beklager Det tror jeg kanskje blir litt vanskelig å få til. Jeg vet ikke iallefall. Men sikkert noen som kan hjelpe deg med dette. Lenke til kommentar
meron Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Kan sikkert bruke FTP til å overføre filen fra PHP-SERVER til NONPHP-SERVER ? http://no.php.net/manual/en/ref.ftp.php Lenke til kommentar
frisyre Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Det virket veldig komplisert Ingen enklere måte? Får vel ikke tak i et uploadscript som kan kjøres på en server som kun støtter HTML heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 se på denne posten.. synes å huske at den lagret filer, men må si at eg ikkje husker det helt 100% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå