DesertGlow Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Satt og surfet, og kom over en ganske spennende video. Er det noen som har den fjerneste anelse om hva dette egentlig er? Jeg vet det er en softgun-basert minigun. Mer detaljer er det vanskelig å oppdrive uten at det blir tvil om spesifikasjonene. Ser noen spekulerer i .177 kaliber kobberkuler, men finner ikke noe info. Noen som vet eventuelt hvor man kan skaffe noe slik? Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Satt og surfet, og kom over en ganske spennende video. Er det noen som har den fjerneste anelse om hva dette egentlig er? Jeg vet det er en softgun-basert minigun. Mer detaljer er det vanskelig å oppdrive uten at det blir tvil om spesifikasjonene. Ser noen spekulerer i .177 kaliber kobberkuler, men finner ikke noe info. Noen som vet eventuelt hvor man kan skaffe noe slik? 6735916[/snapback] Det er ikke akkurat en softgun da... Mer et våpen som dreper? Men hva skal du med en slik? Drepe noen? :!: Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Denne har vært oppe i airsoft tråden, ta en tur innom der Spør der, der får du svar -Lasse Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hmm, tenk å fått noen sånne på ryggen Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Hmm, tenk å fått noen sånne på ryggen 6735971[/snapback] Any were hurts Endret 24. august 2006 av St-Cruz Lenke til kommentar
haakie Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 "Noen hundre kuler"... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Den der var syk Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Quoter meg selv fra den bittelille AS tråden: Ville prøvd å kontakte denne fyren om du virkelig vil ha en. Er nok slett ikke umulig å få tak i AS MINIGUN om man slenger 20-30000 på bordet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå