Gå til innhold

Forsikring eller ikke? Butikk gjorde feil


steff1

Anbefalte innlegg

For en måned siden kjøpte jeg en k800i. Jeg bandt meg med det til ett år med NetCom og ba samtidig om forsikring.

Dama som hjalp meg (som forøvrig var under opplæring) sa at det skulle hun ordne.

 

Nå er jeg frastjålet mobilen. Ringte NetCom for å sperre og å høre hva jeg skulle gjøre i forhold til forsikring. Fikk da høre at jeg ikke hadde forsikring.

 

Jeg ba som sagt om forsikring og fikk beskjed om at jeg skulle få det, men butikken har tydeligvis glemt å merke det på ordren.

 

Hva gjør jeg?

 

edit: det står forresten på kassekvitteringen at jeg bestilte forsikring, men netcom har ikke registrert det

Endret av steff1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det står på kvitteringen at du har kjøpt forsikring av butikken og de har knotet det til og ikke meldt dette videre til netcom må vel de stå som ansvarlig. Jeg hadde trampet inn i butikken med kviteringa i hånda og forlangt ny telefon eller penger eller hva nå forsikringa ville gitt.

 

Betalte du forsikringa i butikken v/ kjøp av telefonen, eller skulle det ordnes med netcom senere?

Endret av Dr_Ost
Lenke til kommentar

NetCom Forsikring betales via regningen, men her er det helt klart selger som har glemt å legge det inn på abonnementet. Ta kontakt med daglig leder i butikken og forklar situasjonen, vis til kvitteringen og gi ham litt tid på å finne en løsning!

 

-snubbel

Lenke til kommentar
For en måned siden kjøpte jeg en k800i. Jeg bandt meg med det til ett år med NetCom og ba samtidig om forsikring.

Dama som hjalp meg (som forøvrig var under opplæring) sa at det skulle hun ordne.

 

Nå er jeg frastjålet mobilen. Ringte NetCom for å sperre og å høre hva jeg skulle gjøre i forhold til forsikring. Fikk da høre at jeg ikke hadde forsikring.

 

Jeg ba som sagt om forsikring og fikk beskjed om at jeg skulle få det, men butikken har tydeligvis glemt å merke det på ordren.

 

Hva gjør jeg?

 

edit: det står forresten på kassekvitteringen at jeg bestilte forsikring, men netcom har ikke registrert det

6735690[/snapback]

Nå vet ikke jeg hvilken forsikring du kjøpte, eller hvilken butik du kjøpte dette i, men:

- Kjøpte du forsikringen som butikkene selger,f eks den elkjøp og expert selger, dekker disse ikke tap og tyveri.

- Kjøpte du Netcom sin forsikring i butikken og det står på kvitteringen at du skulle hatt netcom sin forsikring som dekker tap og tyveri vil jeg nok tro at butikken vil dekke ny mobil.

 

Hvor mye kostet forsikringen din?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...