steff1 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) For en måned siden kjøpte jeg en k800i. Jeg bandt meg med det til ett år med NetCom og ba samtidig om forsikring. Dama som hjalp meg (som forøvrig var under opplæring) sa at det skulle hun ordne. Nå er jeg frastjålet mobilen. Ringte NetCom for å sperre og å høre hva jeg skulle gjøre i forhold til forsikring. Fikk da høre at jeg ikke hadde forsikring. Jeg ba som sagt om forsikring og fikk beskjed om at jeg skulle få det, men butikken har tydeligvis glemt å merke det på ordren. Hva gjør jeg? edit: det står forresten på kassekvitteringen at jeg bestilte forsikring, men netcom har ikke registrert det Endret 24. august 2006 av steff1 Lenke til kommentar
Dr_Ost Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Hvis det står på kvitteringen at du har kjøpt forsikring av butikken og de har knotet det til og ikke meldt dette videre til netcom må vel de stå som ansvarlig. Jeg hadde trampet inn i butikken med kviteringa i hånda og forlangt ny telefon eller penger eller hva nå forsikringa ville gitt. Betalte du forsikringa i butikken v/ kjøp av telefonen, eller skulle det ordnes med netcom senere? Endret 24. august 2006 av Dr_Ost Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 NetCom Forsikring betales via regningen, men her er det helt klart selger som har glemt å legge det inn på abonnementet. Ta kontakt med daglig leder i butikken og forklar situasjonen, vis til kvitteringen og gi ham litt tid på å finne en løsning! -snubbel Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Har du kvitteringen skal du ha ditt på det reine, som sagt, ta kontakt med butikken og ta med deg kvitteringen. Lenke til kommentar
GoldMan Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 For en måned siden kjøpte jeg en k800i. Jeg bandt meg med det til ett år med NetCom og ba samtidig om forsikring.Dama som hjalp meg (som forøvrig var under opplæring) sa at det skulle hun ordne. Nå er jeg frastjålet mobilen. Ringte NetCom for å sperre og å høre hva jeg skulle gjøre i forhold til forsikring. Fikk da høre at jeg ikke hadde forsikring. Jeg ba som sagt om forsikring og fikk beskjed om at jeg skulle få det, men butikken har tydeligvis glemt å merke det på ordren. Hva gjør jeg? edit: det står forresten på kassekvitteringen at jeg bestilte forsikring, men netcom har ikke registrert det 6735690[/snapback] Nå vet ikke jeg hvilken forsikring du kjøpte, eller hvilken butik du kjøpte dette i, men: - Kjøpte du forsikringen som butikkene selger,f eks den elkjøp og expert selger, dekker disse ikke tap og tyveri. - Kjøpte du Netcom sin forsikring i butikken og det står på kvitteringen at du skulle hatt netcom sin forsikring som dekker tap og tyveri vil jeg nok tro at butikken vil dekke ny mobil. Hvor mye kostet forsikringen din? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 5. HVILKE SKADER FORSIKRING DEKKER Forsikringen dekker:• tap av eller skade på mobiltelefonen som følge av en plutselig og uforutsett ytre årsak knyttet til et bestemt skadetidspunkt, herunder ran og tyveri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå