heismann-h Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg har tenk å kjøpe meg en Audi A4 1,8 1995 og har gått ca. 195000 Og lurer på hvor mye en sånn bil ligger på i pris? Takk på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Prisen Ligger på rundt 60000 +/- 5000kr prisen er sterkt avhenig av ekstrautstyr som elektriske vinduer, klima og om den er røykfri og allmentillstanden (hvor godt tatt vare på den er) Så er det et vellholdt og godt utstyrt eksemplar du har sett på så er ikke 65000kr en urimelig pris men da skal den være bra. Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Du klarer da å taste inn "finn.no" du og, som alle andre..? Lenke til kommentar
heismann-h Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Takker zandro Og takk til deg toth som ikke vil være et vennelig og hjelpsomt med menneske.... (Sånne kommentar er ikke nødvendig å dele med alle andre! Hold tankene for deg selv neste gang så blir alle fornøyd) Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hehe, det var jo faktisk et tips til deg, om at du kan finne det fortere ut på finn.no enn å vente på svar her, bare krydret med en syrlig undertone. Lenke til kommentar
heismann-h Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Jeg har sjekket på finn... Men lurte bare på hva folk inne på forumet tror prisen ligger på. Lenke til kommentar
spitz Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Jeg har sjekket på finn... Men lurte bare på hva folk inne på forumet tror prisen ligger på. 6757623[/snapback] Jeg tror prisen ligger på omtrent nøyaktig gjennomsnittet av de som ligger på Finn. Jeg ville nok stolt mer på markedet (les: Finn) enn jeg ville stolt på hva synsere her på forumet mener. Finn deg noen eksemplarer med tilnærmet det utstyret og kilometerstanden du er ute etter, og sammenlikn prisene. Dermed har du en fin pekepinn på hva de ligger på i pris. Å logge inn på forumet her og spørre hva en Audi A4 ligger på vil bare føre til mer forvirring og irritasjon - garantert. Endret 28. august 2006 av spitz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå