Bjornar_87 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg har nettop kjøpt meg en psp. Så lurte jeg på om det gikk ann å innstalere en annen internett leser på den enn den som allerede er der? Grunnen for at jeg lurer er at jeg ikke får tilgang til alle sider som f.eks. Nett bank. Noen som har noen tips? Takker for all hjelp Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Har du firmware 1.50 eller muligheten til å nedgradere kan du kjøre Links2-nettleseren, men usikker om den fungerer med nettbanken din. Endret 24. august 2006 av CAT0 Lenke til kommentar
Changis Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 sjekk ut psp-hacks.com og psphacking101.com (sistnevnte er podcast program) dette er "alt-det-sinnsykt-morsomme-du-kan-gjore-med-psp'en-din-som-sony-ikke-vil-at-du-skal" info men til nettbank tror jeg neppe du kan bruke psp, uansett browser. husk hvis du skal nedgradere: LES LES LES LES LES LES LES ogsaa les litt til foer du i det hele tatt proever, ellers sitter du med en 17-2000 spenns brevvekt som har et groent lys du kan skru paa, og ingenting annet (aka. bricked) "Friends don't let friends update their PSP's" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå