Xvani Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Hei, kan DU finne min drømmePC? Jeg ser IKKE etter en desktop-erstatter Kriterier i rekkefølgen som er viktig for meg, viktigst øverst Pris: (så billig som mulig) MAX 11.000, men det er ikke denne prisklassen jeg egentlig ser i. Ser etter pris/ytelse! Batterilevetid: Bør kunne holde minst et par timer, helst mer. Støynivå: lavt på både tastatur (mindre viktig) og vifte (viktig) Ytelse: CPU ytelse mindre viktig, skjermkort bør/(må?) være 6600GT/X700 eller bedre Design: Fint hvis PC'n ikke ser ut som en IBM fra 70 tallet, veeeldig positivt om PCn er strøken, men pris/ytelse er viktigst. (00 tallet? ) Vekt: Helst under 3kg Skjerm: bør ha god innsynsvinkel og grei å se på. Oppløsning ikke viktig. Webcam er positivt, men ikke en nødvendighet. Tusen takk for svar dere gir Endret 24. august 2006 av Xvani Lenke til kommentar
ventle Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Dell I6400 med beste skjermkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå