frontflip Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hei, er det noe moro som jeg kan legge inn på xboxen min? Jeg har veldig lyst til å kunne spille av ting fra PC'en fra xboxen... Jeg mener altså, er det noen programmer som er relativt lette å legge inn som gjør xboxen litt mer multimedia rettet? Takker for svar! Lenke til kommentar
frontflip Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Ops, kanskje bedre å poste den i den andre konstoll kategorien, kan en mod vennligst flytte denne? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Xbox Media Center. Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Xbox Media Center.Ingen over, ingen ved siden. 6739647[/snapback] Trenger man noe annet? Lenke til kommentar
frontflip Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Noen som kunne være så greie til å henvise til en lett guide? Og trenger jeg noe ekstrautstyr? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Noen som kunne være så greie til å henvise til en lett guide? Og trenger jeg noe ekstrautstyr? 6740855[/snapback] Regner med du har chippet/moddet xbox? Om ikke så må det gjøres først.. xbox-scene har bra guider. Forumet har også en god del nyttig info på f.eks stickyen FAQ; hvorfor, hvordan modde Xbox. Lenke til kommentar
frontflip Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Nei, har ikke moddet xboxen og hadde håpet jeg kunne sluppet å gjort det... Ikke noe moro jeg kan gjør med den uten å mode den? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Nei, har ikke moddet xboxen og hadde håpet jeg kunne sluppet å gjort det...Ikke noe moro jeg kan gjør med den uten å mode den? 6743370[/snapback] Spille spill og se på dvd om du har dvd-kit.. Lenke til kommentar
frontflip Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Jeje, får se å skaffe meg en modchip da Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå