thescientist Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Har sett på HP Pavilion dv8354 for 9105kr.- hos datakjeden.no Siden jeg ikke skal bruke den til så mye mer enn surfing, litt spilling (Age of Mythology, spill på 123spill) og noe rapportskriving. Noen som har noe negativt eller positivt å si om denne? fikk et tips fra expert at Turion 64 er bra, er det sant? han påstod at det var det beste jeg kunne velge, for en billig penge. har blandt annet sett på: - dv8213ea - dv8354ea Hva anbefaler dere? har ikke store peilingen på pc. Kjøper pcen i helgen, har såfall planer om det om ikke noen andre kommer med andre anbefalinger. Takker på forhånd! Lenke til kommentar
andylove Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Sorry at jeg nå slakter deg nord og ned, men: Du hører vel ikke på en kar som jobber på Expert? Hææ?? AMD er fint, og de nye CPUene deres er raske, ingen tvil om det. Men uansett hvordan du enn vrir og vender på det, Intel har den beste plattformløsningen for bærbare... Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Sorry at jeg nå slakter deg nord og ned, men: Du hører vel ikke på en kar som jobber på Expert? Hææ?? AMD er fint, og de nye CPUene deres er raske, ingen tvil om det. Men uansett hvordan du enn vrir og vender på det, Intel har den beste plattformløsningen for bærbare... 6736227[/snapback] men jeg trenger ikke det beste av det beste. Tror du at AMD holder for noe spilling, sufring og dokumentskriving? hva med alt annet? greit? Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Kan du ikke legge ut link til pcene? Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Kan du ikke legge ut link til pcene? 6736326[/snapback] Her er adressen. Se nest nederst den som koster 9105,- fikk et tips at det koster skjorta å bytte deler på den!?! ble anbefalt dell. men de pcene koster jo syykt mye, i forhold til den da seff. er veldig usikker.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå