Xarus Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hei... Har et lite problem med å få slettet norton . Det har seg slik at norton gikk ut, og jeg hadde ikke lyst og forlenge det .. så jeg laset ned kaspersky. og der sto det at jeg måtte slette norton for å få norton til å fungere. Men .. får ikke slettet norton , det står at en fil mangler!.. filen heter: instopts.day mangler. Når jeg starter PC`n kommer det opp 3 errors etter hverandre om at forskjellige filer mangler.. Det er ganske irriterende Plis noen .. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Du kan prøve å fjerne Norton frå autostart. Det gjer du slik: Trykk på Start-knappen så gå innpå "Kjør" og skriv msconfig. Trykk så på Enter. Så går du innpå "Oppstart" på fanelinja og fjerner det som har med Norton å gjere. I tillegg kan det vere lurt å bruke f. eks. CCleaner til å fjerne rusk som ligg igjen frå div. program. EDIT: leif Endret 24. august 2006 av Imperivm_Romanvm Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Du kan prøve å fjerne Norton frå autostart. Det gjer du slik: Trykk på Start-knappen så gå innpå "Kjør" og skriv msconfig. Trykk så på Enter. Så går du innpå "Oppstart" på fanelinja og fjerner det som har med Norton å gjere. I tillegg kan det vere lurt å bruke f. eks. CCleaner til å fjerne rusk som ligg igjen frå div. program. EDIT: leif 6735457[/snapback] TAKK!.. Liten kjapping du Skal prøve det nå .. edit: Hehe.. var mange rare navn der som jeg ikke ante hva var.. hvordan skal jeg vite at jeg sletter rett fil/filer ? Endret 24. august 2006 av Xarus Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Symantec har et program som fjerner Norton. Bare å kjøre ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_...sgen/SymNRT.exe og det fjerner automatisk driten. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Takk CATO;D Nå er hele dritten vekk!.. Nå kan jeg jo laste ned nytt virus program . hva som er best ? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Evt kan du ta en spansk en og bare lage en fil som heter det du trenger. Fungerer på noen avinnstaleringsprogrammer i alle fall. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 AntiVir er bra. AVG Free og ClamWin er bra dei og. Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 jeg syntes iallefall AVG antivirus funker fett. Du kan jo prøve d Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Kjøp deg kaspersky Securiy Suite 6.0. Den er en drøm i forhold til norton. Bruker mye mindre ressurser, og den er ikke plagsom uten at det skjer noe du burde få med deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå