Co[]V[]bster Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Nei damn. Dette var faktisk ett spill jeg så frem til. Men, hittil har demoen vist meg att grafikken er så som så. Biler, våpen og characters ser da rimelig stakkarslige ut. Hele greia føles rett og slett klumsete ut å spille. Spill som dette gir meg mer irritasjon enn glede. Synd, det kunne jo blitt så bra! Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Dette må testes før jeg springer på bussen til skolen.. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 spillet har potensialet, men måten kameraet beveger seg på, spesielt når du kjører er håpløs. dersom dette ikke blir endra så kommer ikke jeg til så spille det. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Dette er elendig, og det er jo nesten helt likt det forrige Mexico/Latino-spillet, som jeg ikke husker hva heter. (Ikke Matador) Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Dette er elendig, og det er jo nesten helt likt det forrige Mexico/Latino-spillet, som jeg ikke husker hva heter. (Ikke Matador) 6739819[/snapback] Du sikter vel til Total Overdose, men ja, det var virkelig et patetisk spill. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Dette er elendig, og det er jo nesten helt likt det forrige Mexico/Latino-spillet, som jeg ikke husker hva heter. (Ikke Matador) 6739819[/snapback] Du sikter vel til Total Overdose, men ja, det var virkelig et patetisk spill. 6739920[/snapback] Greit at Total Overdose var litt patetisk, men syns faktisk det var ganske fett å spille Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Dette er elendig, og det er jo nesten helt likt det forrige Mexico/Latino-spillet, som jeg ikke husker hva heter. (Ikke Matador) 6739819[/snapback] Du sikter vel til Total Overdose, men ja, det var virkelig et patetisk spill. 6739920[/snapback] lol? det var jo ett av de beste spillene som ble sluppet i fjor da... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Dette er elendig, og det er jo nesten helt likt det forrige Mexico/Latino-spillet, som jeg ikke husker hva heter. (Ikke Matador) 6739819[/snapback] Du sikter vel til Total Overdose, men ja, det var virkelig et patetisk spill. 6739920[/snapback] lol? det var jo ett av de beste spillene som ble sluppet i fjor da... 6739934[/snapback] Din mening, Total Overdose var morsomt, i den form at du vil spille spillet i én time, for å så slette det. Det var utrolig ensformig hele veien. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Din mening, Total Overdose var morsomt, i den form at du vil spille spillet i én time, for å så slette det. Det var utrolig ensformig hele veien. 6739949[/snapback] Det er ikke noe bra argument. Tetris er utrolig ensformig, men man kan spille det i hundrevis av timer for det. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Er det bare jeg som ikke får kjørt instalasjonen? Den nekter å starte. Men det er vel ikke så nøye, det ser ikke ut som jeg har gått glipp av det helt store. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Var ganske dårlig når man fulgte demoen og gjorde som den ville, men var veldig morro å bare finne på tull. Kjøre en bil i full fart mot ett stup, hoppe ut av bilen i fart, dundre i bakken uten å dø, for så å ta en annen bil og gjøre det samme enda en gang Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Din mening, Total Overdose var morsomt, i den form at du vil spille spillet i én time, for å så slette det. Det var utrolig ensformig hele veien. 6739949[/snapback] Det er ikke noe bra argument. Tetris er utrolig ensformig, men man kan spille det i hundrevis av timer for det. 6740024[/snapback] Du kan ikke sammenligne et 'hjernespill' med et 'nonstop-action-spill', Total Overdose hadde kjedelige oppdrag. Jeg spilte demoen ganske mye, å når jeg kjøpte spillet så ble det kjedelig. Det falt ikke i smak i det heletatt, å jeg liker action-spill best. Det kom med noen nye elementer, som at du kunne 'ta folk med døren' noe som var meget morsomt, men kun 5-6 ganger. Byen var kjedelig, å jeg datt ut av spillets gang etter 1 time, fant ikke frem noen plasser i byen, rotet meg bort ofte osv osv. Å da er det spillet som ikke er interresant nok, siden det ikke får meg til å følge med noe spesielt. On topic: Just Cause har helt klart potensialet, det er helt klart ting jeg ikke likte i spillet, sånt som styringen på bilene, motorsyklene osv, styringen var altfor brå, å det var problematisk å styre unna andre biler i høy fart, noe som bare endte med at jeg fikk en frontkollisjon i et tre, noe som igjen ikke ga fra seg en høy 'kræsje-øyd' å bilen fikk ikke noen bulk. Grafikken på folkene er litt avleggs, å de kunne helt klart fått til noe bedre, dette gjelder også grafikken på våpnene. K.I skal jeg ikke si så mye om, for de som har spilt dette spillet føler nok det samme som meg; K.I er nesten ikke tilstede. Tilbake til grafikken, jeg skjønner ikke hvorfor de ikke lagde bedre modeller på våpen, folk, biler osv. De har jo klart å lage en helt syk synbar distanse, jeg har aldri sett noe slikt i et spill, det nærmeste jeg kommer er FarCry med 64-bits patchen. Endret 25. august 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 syns det var drit fett jeg, de skøyt kanskje litt for mye på deg, men er kult Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Kjøringen sugde rett og slett, grafikken på modellene var jo som på et spill fra 2001. Og det kameraet.. huff! Nei, dette spillet skal jeg ikke ha. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Huff... Det spillet var ekstremt uoversiktligt og alt for mongo! F.eks han fyren du skal hente eksplosiver står der og venter på deg og vinker mens purken skyter på han... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Så det er flere som synes at kjøringen rett og slett var ille? Jeg håper at de gjør noe med dette i retail-versjonen, ellers kommer jeg aldri til å kjøpe dette spillet. Kan hende det er bedre på 360 siden man bruker joystick der. Endret 25. august 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Syns styringen var enkel jeg... Men jeg er jo nokså unik da xD Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Syns styringen var enkel jeg... Men jeg er jo nokså unik da xD 6740994[/snapback] Jo, jeg får det til etterhvert, men synes du ikke at styringen er altfor brå? At den svinger 100% med én gang du trykker på pil-tasten. Så hvis du mister kontrollen på bilen, så er det umulig å rette den opp igjen, jeg begynner hvertfall å hamre dritfort på begge pil-tastene. Lenke til kommentar
bamsebums Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Bamsebums, vennligst gjør litt mer "research" før du sier sånn. Det er så langt fra El Matador som du kan komme. Just Cause er fritt, kjempesvært, og ganske ulinjært. Dessuten kan du kjøre alle mulige kjøretøy. El Matador er gjennomsyret av script, og det er ingen kjøretøy. 6735883[/snapback] skrev at jeg ikke hadde testa det jo. sa bare et det så ut som el matador. så stfu. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Bamsebums, vennligst gjør litt mer "research" før du sier sånn. Det er så langt fra El Matador som du kan komme. Just Cause er fritt, kjempesvært, og ganske ulinjært. Dessuten kan du kjøre alle mulige kjøretøy. El Matador er gjennomsyret av script, og det er ingen kjøretøy. 6735883[/snapback] skrev at jeg ikke hadde testa det jo. sa bare et det så ut som el matador. så stfu. 6741428[/snapback] Voksne mannen... Jeg likte forresten spillet ganske så godt, jeg. Jeg kommer nok ikke til å stase penger på det med det første (skal kjøpe tre andre spill nå i høst, blir dyrt), men jeg regner med at spillet raskt havner i billig"kurvene" til diverse nettbutikker, nedpriset til 100 eller 150kr. Da skal jeg nok trå til og kjøpe det, om jeg ikke har noe veldig mye bedre å foreta meg. Litt god hjernedød underholdning har man aldri vondt av. Endret 25. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg