Glenn Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Hei! Er det noen som har template til 546T2 som Telenor leverer her? Noen som gidder å ta backup av denne og sende til meg? Hadde satt stor pris på dette! (user.ini). Helst default-innstillingene som Telenor leverer med, uten masse portåpning og dill dall. Husk å fjern passord og brukernavn i user.ini fila før du sender den til meg! Tusen takk for hjelpa! Ps: Telenor kunne ikke hjelpe meg.. Jeg gjorde en firmware oppgradering fra et oppdateringsprogram fra speedtouch.nl, voila, mista alle innstillinger fra Telenor. Etter jeg gjorde dette bruker den nesten 5 minutter på å få sync, og det irriterer meg. Tipper dette har noe med innstillingene er satt til World (som er standard) og ikke til Norge f.eks. Derfor trenger jeg denne user.ini-fila som ligger på 546T2 når modemet er levert. Endret 28. august 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Ingen som har denne? Er bare å ta backup av user.ini-fila i dette modemet så har man denne. Hadde vært fint om noen kunne ha gjort dette, da Telenor er hjelpeløse på dette området! Endret 25. august 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 User.ini, user.ini, hvor er du? Er noen som har til NGT, så er det garantert noen som har til Telenor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå