sforum Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Har litt støv på skjermen å lurte på om det er noen som har tatt av dekselet på 6280 før? det er vel bare til å fjerne fordekselet? er dette vanskelig å få på plass igjen i tilfelle? å få det av skal jeg alltids få til. det henger ikke så godt har jeg merka. kan begynne å åpne det både opp å på siden(e). Men om dekselet er veldig vanskelig å få på igjen gidder jeg ikke prøve åf det av! Noen som har bytta deksel på 6280 før? Edit: vet at det finnes endel påoster fra før om dette, men hadde ikke tid til å lete da jegf skrev denne. Fant nå ... Men, om noen har erfaringer vil jeg gjerne ha svar. Ønsker ikke ødelegge tlf pga dekselet .. Endret 24. august 2006 av shaaland Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hehe, nei. Rakk aldri å gjøre det før den gikk i svart... Lenke til kommentar
sforum Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 hehe, huffda.. Opplever selv meget lite problemer med telefonen Noen småtterier, som den perfeksjonisten jeg tror jeg er irriterer meg over.. men dog. Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det er lettere å sette på enn å ta av! Bare husk å starte fra bunnen når du skal ta det på, det er noen små hemper der så må inn i rett hull. Lenke til kommentar
sforum Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 hvordan er det med kamera og de øvre tastene? noe jeg må være forsiktig med der? Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 hvordan er det med kamera og de øvre tastene? noe jeg må være forsiktig med der? 6735891[/snapback] Nei det sitter fast i selve telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå