Gå til innhold

Just Cause DEMO er ute nå!


Ingenting

Anbefalte innlegg

Auto-aim er vel egentlig ikke der. Men når du sikter på fienden så blir siktet rødt og da treffer du bedre/garantert

6741888[/snapback]

 

Siktet går jo automatisk på nærmeste fiende. Det burde kunne kalles automatisk aiming.

 

Synes bilkjøringa og fallskjerm-hoppinga var artig. Moro å lure de dumme politifolkene til å kjøre rett utfor høye stup!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er synd å si det, men dere som ble skuffet av demoen har hatt urealistiske forhåpninger. Dere kommer også til å bli skuffet av GTA4.

 

i denne konsoll(og grafikkort ol.)generasjonen er det fremdeles slik at noe må ofrest for at ett grafikkelement skal imponere stort.

Man kan ikke ha den ekstremt høye poly-counten i modellene til Fear, HDR'en og fysikken i half-life 2-motoren, detaljrikheten i obvilion og drawdistansen i just cause i samme spill. Det er ikke mulig.

Lenke til kommentar

prøvde spillet på min bærbare med radeon 9700 pro 128mb og for og si det sånn så var fps et stort issue, grafikken var fin og alt det der men det meste skjedde i litt slow mo, skrudde ned oppløsning og terrain, water og scenery textures, uten lykke, det er nok et spill som krever litt..hadde eg hatt 360 hadde eg kansje kjøpt det..

 

osså så stort som det var da.. :)

Lenke til kommentar
Det er synd å si det, men dere som ble skuffet av demoen har hatt urealistiske forhåpninger. Dere kommer også til å bli skuffet av GTA4.

 

i denne konsoll(og grafikkort ol.)generasjonen er det fremdeles slik at noe må ofrest for at ett grafikkelement skal imponere stort.

Man kan ikke ha den ekstremt høye poly-counten i modellene til Fear, HDR'en og fysikken i half-life 2-motoren, detaljrikheten i obvilion og drawdistansen i just cause i samme spill. Det er ikke mulig.

6743609[/snapback]

 

Var vel noen som sa at 3 dimensjoner i spill ikke er mulig, men jeg levde ikke på den tiden. Tror det super-spillet du snakker om kommer en dag, bare ikke neste år.

Endret av GameMaker
Lenke til kommentar
Det er synd å si det, men dere som ble skuffet av demoen har hatt urealistiske forhåpninger. Dere kommer også til å bli skuffet av GTA4.

 

i denne konsoll(og grafikkort ol.)generasjonen er det fremdeles slik at noe må ofrest for at ett grafikkelement skal imponere stort.

Man kan ikke ha den ekstremt høye poly-counten i modellene til Fear, HDR'en og fysikken i half-life 2-motoren, detaljrikheten i obvilion og drawdistansen i just cause i samme spill. Det er ikke mulig.

6743609[/snapback]

Crysis :hmm:

Lenke til kommentar
GTA har noe magisk over seg som ingen andre spill kan toppe..

 

just cause var et godt forsøk men eg tror ikke det får samme sjarmen som GTA..

6746980[/snapback]

 

 

Jeg synes personelig dette var bedre enn GTA. Har spilt GTA siden 1'ern og når 3'ern kom spilte jeg det bare et par timer fordi jeg var lei og spillet kom med så lite nytt at jeg så det som unødvendig å bruke tid på det. Likte Just Cause fordi det var et friskt pust, imotsettning til GTA som bare melker kua til de grader og gir ut spill som er klin lik. Det er iværtfall min personelige mening :innocent:

Lenke til kommentar

Hey dette var jæv... moro.

 

Flyter som smør med ny C2D e6300 - GF7600 - 1GB ram.

1280 -1024 med grafikken på max. Bugs? har ikke market noe til det.

Bestilte fra play.com koster 17.99£ hvilket er billig.

 

Veldig likt Farcry men det er ikke noe minus.

 

Første gang jeg spillte kapret jeg et helikopter og feide unna det meste fra luften. Først etter 4 ganger fant jeg ut at jeg kunne hoppe opp på taket av bilen og ta av med fallskjerm :w00t:

 

Det er så mange muligheter i spillet at jeg bare MÅ prøve igjen og igjen :dribble:

 

Kom hit på jakt etter tweaks. Er så lei av hjelpe teksten i starten av spillet, :cry:

Kan den fjernes?

 

Ser at noen ikke liker spillet? Greit nok, det er en smak sak.

Normalt styrer jeg langt unna alt som ligner på Arcade.

Men att dette er et kvalitets spill utenom det vanlige bør det ikke være tvil om.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Dette spillet(demoen) tok helt av på Xbox360. Must have all the way ^^

Gleder meg som bare det. Gameplayet virker digg, grafikken er jo bare sweet

og mappet, fy f*** så stort  :dribble:

 

PS: fallsjermen er genial

6763281[/snapback]

Enig :D Gleder meg mer til dette enn halo 3 :thumbup:

6763395[/snapback]

can't...move...nor speak..

Lenke til kommentar

Har spilt demoen på mitt vanlige CRT tv men testa her om dagen på min 20" lcd monitor. Ganske så syk forskjell!!

 

Dette spillet skal kjøpes garantert! Jeg er enig med at om folk forventer noe voldsomt bedre grafikk messig en dette så må dem nok vente til neste konsoll kommer.

 

Dem har selvf ikke presset maskinen max enda men det å forvente noe voldsomt bedre en dette er ikke realistiskt mener jeg. Folk må slutte å sammenligne nextgen konsoller mot dagens Pc'r.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...