Gå til innhold

Just Cause DEMO er ute nå!


Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Like (-idiotiske) barn leker best.. Lettest å bare la dem få fred.

 

Uansett, demoen var kul den. Litt knotete kontroller eneste. Skal teste den litt mer idag, og se.

6739644[/snapback]

 

Synes kontrollene sitter som støpt etter litt spilling. Føles ganske naturlig der du løper rundt i beste rambostil og meier ned alt :D (ja, jeg misliker utfordrende skytespill med en seriøs historie)

Lenke til kommentar

Kan ikke nekte for at jeg liker Ps3 bedre enn Xbox360. X360 var grei starten den, men nå bruker jeg den så og si aldri. Eneste jeg spiller er SOCOM for tiden og det holder. Skal kjøpe Saint Row når det kommer, men Just Cause var virkelig et spill som kunne latt være å komme på 360'en spør du meg. Greit at grafikken var grei på vann og omgivelser men når det kom til personene så synes jeg det lignet på grafikken fra Syphon filter spillene(ps1).....My honest opinion:)

Lenke til kommentar

Hvis man forventet mere seriøst gameplay som GRAW, så skjønner jeg at dette blir litt for arcade og for stivt.

 

Jeg digger dette spillet. Greit å spille det når man bare skal ha litt action :)

Grafikken er helt rå også.

Lastet ned til PC verisjonen og selv med alt maks så ser det minst like bra ut på X360.

 

Kjøper jeg det til 599? Tja nei trur ikke det.

Kommer det ned til 399 så er det et garantert kjøp

Lenke til kommentar

Fikk prøvd spillet i en halvtime ellerno sånt. Veldig artig spill med masse morsomt å gjøre. Det beste hittil var jo fallskjermhoppingen. Bare elsket å kjøre full fart utfor et stup med en motorsykkel og dermed ta en freefall og bruke fallskjermen i siste liten.

 

Noen bugs og lignende er det, men dette blir sikkert fikset i fullversjonen. Håper også at lydene og lignende blir forbedret. Ellers et veldig kult spill. Kommer sikkert til å bli et kjøp sammen med Saint's Row.

Lenke til kommentar

Denne demoen imponerer meg. Tar litt tid til å bli vant til kontrollene. Men du verden så moro når det løsner litt! Grafikken er veldig, veldig bra. Hvordan det er på vanlig tv veit jeg jo ikke, men det ser virkelig lekkert ut på HDTV. Noe av det bedre kanskje.

 

Fløy litt helikopter i dag, og ble imponert hvordan grafikk-motoren fikset det. Helikopteret var uvant å styre (da jeg er vant til "simulator-realisme"), men med litt trening venner jeg meg vel til kontrollene.

 

Og nei, dette er ikke noe GRAW eller Call of Duty2 heller for den sakens skyld. Så de som ventet og ønsket det blir skuffa. Det er bare skikkelig moro. (Og endelig fikk jeg hoppet litt fallskjerm igjen - selv om det bare var på skjermen da. Det er en smuuuule morsommere in real life.)

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Hallo! Min første post! Wee! :w00t:

 

Spillet overrasket meg litt, bra grafikk og alt det der, men må sei at kjøretøy fysikken va så som så, spesielt i bil. Dei bør fixe det før release..

 

Gøyaste var å rasa rundt i speedbåt og hoppe fallskjerm uten og løyse ut :D

 

svenskane kan dette, og veldig lovende spillmotor for framtiden.

Lenke til kommentar
Men går det an å skru av auto-aim? Jeg hater det i spill er skyting er en viktig del...Ellers likte jeg spillet! For en grafikk, og bruk av motion blur! :w00t: Men somsagt, må man ha auto-aim?

 

Martin-sama

6741750[/snapback]

 

Kan visst skru av auto aim hvis man trykker inn høyre styre spak tror jeg det var. Og motion blur kan man også skru av. Skru av driten, ser mye bedre ut uten stygt motion blur.

Lenke til kommentar

Elsker bare det å hoppe i fallskjerm. Vet ikke hvor mange gangerjeg har fløyet helikopteret så høgt som mulig for å hoppe ut å freefalle hele veien ned igjen. Merket at drawdistancen var helt enorm når du var høyt oppe i helikopteret.

Synes også vanneffektene er enorme, og skikkelig kule når du kommer under vann. Litt kult at du faktisk kan få båten til å "dykke". Blir nok det neste spillet jeg kjøper dette. Blir dyrt å være Xbox eier nå fremover :p

Lenke til kommentar
sinnsykt stort kart..

 

syntes det var kult og kjøre utfor en klippe og hoppe fra bilen og ut i fallsjerm..litt sånn james bond aktigt.. ;)

 

litt urealistisk att du kan slå opp falskjermen flere ganger i ett hopp...hvor mange fallskjermer har han baki der likso..menmen..nå er eg pirken..

6742564[/snapback]

 

Hehe.. Du sier jo det ligner på James Bond :cool: Han kan vel ha en sånn fallskjerm :p Noen som vet når det er release på dette? Så det stod september, men når?

Lenke til kommentar
Hallo! Min første post! Wee! :w00t:

 

Spillet overrasket meg litt, bra grafikk og alt det der, men må sei at kjøretøy fysikken va så som så, spesielt i bil. Dei bør fixe det før release..

 

Gøyaste var å rasa rundt i speedbåt og hoppe fallskjerm uten og løyse ut :D

 

svenskane kan dette, og veldig lovende spillmotor for framtiden.

6741958[/snapback]

 

Gratulerer med første post! :)

 

Tenkte akkurat det samme som deg - at denne spillmotoren må da kunne brukes til andre ting enn bare dette spillet. Kjøretøy fysikken - tja - ikke det enkleste jeg har håndtert, nei.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...