Gå til innhold

Just Cause DEMO er ute nå!


Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes Just Cause var crap. Middels grafikk (noen fine shaders, som på vann fra avstand dog), latterlige skytesekvenser, ingen feel på hverken biler eller våpen, statisk og begredelig animert fallskjermhopping samt for mye helse.

 

Jeg sier 5/10.

6737688[/snapback]

 

Enig!

Just Cause = :thumbdown: ... IMO

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jeg syns Just Cause var råkult, spilte en del til en kompis i dag. Skikkelig fint landskap og veldig moro å kjøre rundt, hoppe i fallskjer osv. :green: Så hos kameraten min: 8.5/10

 

 

Men hjemme hos meg med projektor, så funker det ikke så bra... Hvorfor er det alltid noen idioter som ikke har brigthness instillinger i spillene sine?! :( PGR3 f.eks. (det funker ok da). Just Cause blir helt uspillbart til meg når 60% av banen er nesten helt svart.

 

Hos meg: 4/10

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Jeg syns Just Cause var råkult, spilte en del til en kompis i dag. Skikkelig fint landskap og veldig moro å kjøre rundt, hoppe i fallskjer osv. :green:

 

8.5/10

 

 

Men hjemme hos meg med projektor, så blir det 4/10... Hvorfor er det alltid noen idioter som ikke har brigthness instillinger i spillene sine?!  :( PGR3 f.eks. (det funker ok da). Just Cause blir helt uspillbart til meg når 60% av banen er nesten helt svart.

6738247[/snapback]

 

Lampen/lyspæren som singer sitt siste vers eller er det slik kun i Just Cause!

 

Er ellers en del animasjoner som burde blitt fikset som han ene soldaten som løper inn i jeepen (i begynnelsen av den introvideoen) ligna jo fader meg på Tomb Raider 3 grafikk. :thumbdown: Ellers er landskapene fine og klare. :yes:

Lenke til kommentar

Før forstod jeg ikke hva som skulle være så bra med dette spillet. Og etter å ha sett litt på demoen og spilt det litt. Så sitter jeg med samme følelsen. Eneste som jeg merket ga en følelse av kulhet var fallskjermhoppingen. Ellers var det ikke mye å skryte synes jeg.

 

Grafikken var ikke overveldene bra. Ikke at jeg hadde forventet det. Naturen var nok det beste og grunnen til folk synes grafikken er bra. Men caracter models og andre modeller i spillet var virkelig dårlige. Får last gen assosiasjoner av mindre. Tenker at 360 versjonen er portet opp av de andre versrjonene (PS2 og Xbox, siden de har det største markede får de mest jobb)

 

Ellers var det veldig vanskelig å styre ham i falskjermen. Og kameraet fløy frem og tilbake bare med et lite trykk.

 

Jeg holder meg not til saints row motherfukers :cool:

Lenke til kommentar

Da har jeg testet også, grafikken må jo være noe av det beste som er ute til Xbox360. Det er så fine farger og vann effektene er vel noe av det beste jeg har sett på en konsoll så langt.

 

Spillet i seg selv er heller ikke dumt, det er litt stressende og en må ha tunga rett i munnen. Når en får inn kontrollene og slikt så blir det kjempe morro.

 

Noe jeg synes var kult var å kjøre biler i full fart ut en høy skråning for så å hoppe ut å se den fyke nedover i en voldsom fart! Spillet er som alle skjønner en demo og er ikke ferdig, noen gfx og lyd bugs som jeg synes var litt irriterende. Men dette er garantert ordnet når det kommer i salg om ikke så lenge.

 

Ang dere som synes det er litt mørkt så er jeg enig, men det er bare pga at vi ikke kjører det i HD tror jeg. Endel spill blir litt mørke på vanlig CRT....hvorfor vet jeg ikke. Vi må nok bare skrape sammens til en HD klar skjerm eller projector.

Lenke til kommentar

Moaha.. utrolig mye kult man kan gjøre. Artige ting inkluderer hoppe ut av helikopteret og ta over et politihelikopter i lufta, hoppe med speedbåten, kjøre under andre båter slik at de flipper rundt osv. Sluttsekvensen var også inmari heftig. Dette har gått fra :hmm: til :thumbup: for min del. Klarer ikke helt skjønne dere som klager på grafikken..? Er jo nærmest fotorealistisk til tider (med litt velvilje :tease: ) synes jeg. Men smaken er vel som baken osv.

 

Edit: det er sant, spiller på xbox 360 og hos meg er det muligens litt bedre enn bildet fra pc som ble postet i en annen tråd. Kanskje forskjellig platform er noe av grunnen til "uengihetene"..?

Endret av arnegn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Er ikke pæra nei, projektoren er relativt ny. Var bare alt for mørkt spill, er jo ganske mørkt på vanlige CRT tv'er også.

6738306[/snapback]

Hvorfor stiller du ikke brightnessen på projectoren? :whistle:

6738393[/snapback]

Tror du ikke jeg har prøvd det? :p Blir så å si ikke noe forskjell :/

 

 

Da har jeg testet også, grafikken må jo være noe av det beste som er ute til Xbox360. Det er så fine farger og vann effektene er vel noe av det beste jeg har sett på en konsoll så langt.

 

Ang dere som synes det er litt mørkt så er jeg enig, men det er bare pga at vi ikke kjører det i HD tror jeg. Endel spill blir litt mørke på vanlig CRT....hvorfor vet jeg ikke. Vi må nok bare skrape sammens til en HD klar skjerm eller projector.

Må si meg enig om grafikken og slikt, skikkelig fint. :love:

 

Men mørkere på CRT? Det tror jeg ikke, en projektor gjør det bare verre. Spilte ca. 10 min. på min projektor, så dro jeg till en kamerat med en liten CRT TV, var en del lysere der.

 

Jeg hadde kjøpt spillet på flekket hadde det hatt brigthness innstillinger. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Etter å ha prøvd dette på 360 sitter jeg igjen emd et positivt førsteinntrykk. Hjalp sikkert at jeg ikke hadde noen forventinger da.

 

Jeg likte grafikken, og flyten var veldig grei med tanke på størrelsen av området. Kort loadetid var det også.

 

De som søker realisme bør styre unna. Dette er en fartsfylt actionspill med minimal realisme. For eksempel sto jeg stille foran 4 fiender, men de greide ikke å knerte meg :!:

 

Edit: Men det vil sikkert være mulig å stille på vanskelighetsgraden :)

Endret av _Astron_
Lenke til kommentar
Etter å ha prøvd dette på 360 sitter jeg igjen emd et positivt førsteinntrykk. Hjalp sikkert at jeg ikke hadde noen forventinger da.

 

Jeg likte grafikken, og flyten var veldig grei med tanke på størrelsen av området. Kort loadetid var det også.

 

De som søker realisme bør styre unna. Dette er en fartsfylt actionspill med minimal realisme. For eksempel sto jeg stille foran 4 fiender, men de greide ikke å knerte meg  :!:

 

Edit: Men det vil sikkert være mulig å stille på vanskelighetsgraden  :)

6739491[/snapback]

Ja, man tåler absolutt for mye. Men må nesten satse på at dette er tidlige oppdrag i spillet som er ment å være enkle ellernoe. Var mere tidspresset som gjorde det vanskelig, enn faren for å dø (som forsåvidt var mye større når man var i kjøretøy på de siste oppdragene).
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...