Ingenting Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Demoen er på rundt 630 MB. Laste ned i kveld. Kom med noen inntrykk dere som får den ned først! Er spent! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Ute nå på markedplace:D Må sjekke det ut med engang EDIT: Jup demeon ligger nå ute. *Laste ned* Endret 24. august 2006 av Wooho Lenke til kommentar
Averon Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Rett hjem og laste ja Håper dette spillet i det minste blir litt i nærheten av det jeg håper på. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Deilig å ha fri i dag TDU demo og Just Cause Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Gikk stygg fort! 28% på en 5-6 min.. YAY ADSL2+ Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Er jeg den eneste som ikke har trua på dette spillet? Syns det ser direkte dårlig ut, men jeg skal laste ned demoen og gi den en sjanse. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Spilt i 10 min, syntes ikke noe særlig om det... Saints Row var mye bedre. Skal gi demo'n en sjanse til seinere i kveld. Første som skjedde var at jeg trykket på Y istedet for A for å få opp fallskjerm, deiset i bakken fra gud veiet hvor høyt... reiste meg opp å løp avgårde... Allerede da falt spillet rett i dass IMO EDIT: En annen ting, kjørte på en stein å ble plutselig kastet opp på taket på bilen... men jeg kunne fortsatt styre.... fra taket.... (ikke like bra, men alikevel) Endret 24. august 2006 av Drunk In Public Lenke til kommentar
Staal Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Er jeg den eneste som ikke har trua på dette spillet?Syns det ser direkte dårlig ut, men jeg skal laste ned demoen og gi den en sjanse. 6735333[/snapback] Ikke kast bort tiden din. Dette spillet er skikkelig dårlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg fatter ikke at spillfirmaer tør å gi ut demoer med åpenbare bugs og feil - vi har sett mange demoer som sliter med framerate-issues og andre ymse bugs, de to mest komplette demoene som kom før spillets release (som jeg kommer på i farten) er Lost Planet og Dead Rising. Ser ut som Capcom vet hva de driver med, og skjønner hvor viktig dette er. Og Fight Night Round 3 var vel også ganske bra. Lenke til kommentar
Staal Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg fatter ikke at spillfirmaer tør å gi ut demoer med åpenbare bugs og feil - vi har sett mange demoer som sliter med framerate-issues og andre ymse bugs, de to mest komplette demoene som kom før spillets release (som jeg kommer på i farten) er Lost Planet og Dead Rising. Ser ut som Capcom vet hva de driver med, og skjønner hvor viktig dette er. Og Fight Night Round 3 var vel også ganske bra. 6735706[/snapback] Har vel ikke vært nevnt noe om bugs i dette ? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Synes demoen var bra, spessilet med tanken på at du kan være oppe på biltaket for deretter å slide deg inn i førersettet eller åpne fallskjermen mens du er på biltaket og si adios amigos til skurkene. Syk størrelse på øya var det ihvertfall. Gleder meg til fullversjonen kommer. Endret 24. august 2006 av Wooho Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Råtøft spill, hadde det bare vært brigthness innstillinger i demo'en. Hater spill/demo'er som ikke har det. :/ Ser jo ikke en dritt 60% av tia med projektoren min... Ellers, et råtøft spill Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Synes spillet var ganske morsomt, så må nok skaffe meg fullversjonen. Likte det bedre enn Saint's Row i hvert fall. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Råtøft spill, hadde det bare vært brigthness innstillinger i demo'en. Hater spill/demo'er som ikke har det. :/ Ser jo ikke en dritt 60% av tia med projektoren min... Ellers, et råtøft spill 6736058[/snapback] offtopic: Da er det vel påtide å kjøpe seg ny projektor/lampe? Evt kalibrere den riktig? Lenke til kommentar
Bluesummers Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) woooooooot DRIT kult dette spillet skal kjøpes! fallskjermhoppingen var råtøft Endret 24. august 2006 av Bluesummers Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 quoter meg selv fra en annen tråd hehe hadde ingen forventninger til spillet, tenkte at dette sikkert bare var et linært kjedelig spill. Etter og ha testet den, må jeg si at jeg vurdere og kjøpe det, det var utfordrene, lekende, morsomt. Action og full fart hele veien. Å med en flyt som gikk som en drøm. Har sittet 1t 30min med den nå. Å likte den bra, lenge siden jeg har fått en skikkelig spill følelse. av 1 til 10 gir jeg spillet 9. Pen grafikk og. Pent hvordan dem har brukt blur på. Å det var ganske morsomt og kaste seg fra bil til bil i fart hehe. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Rakettkasteren og båten man kjørte, fy søren så digg! Elsker og skyte ned helikoptere med rakettkaster og det gjorde jeg så mye jeg kunne! Båten gikk jo i hundre og for en deilig grafikk! Skikkelig strandhav, paradis! Nei dette likt jeg! Endret 24. august 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Enig! Digget dette spillet. Knuste Saints Row langt nedi bøtta. Fallskjerhopping var helt rått. Driver å kjører utfor klipper med biler hele tiden bare for å få hoppe ut å utløse fallskjermen. Vann grafikken var foresten helt enorm. Lyseffektene når du dykka var jo super vakre. Blir nok et spill jeg kjøper dette. Synes dog det var få forskjellige bilmodeller. Håper dette er noe som kun gjelder demoen! Og hva er alle de firkantene på kartet. De tårnene? Kan man gjøre noe med de? Og likeledes de vindmøllene? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det veit jeg ikke, men på slutten av demoen så kom solnegangen og solstrålene lyste mellom trærne der jeg kjørte. Fy søren for en deilig lyssetting! Det var veldig imponerende Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Dette spillet har blitt must have etter demoen jeg testa, Just Cause imponerte meg veldigt : . Imponerende grafikk , bra skyting, og lett kontroll. Jeg kunne se så langt øye rekker. Arealet er sinnsykt stort. Men kansje det hadde ett par feil her og der, men har ikke GTA eller Oblivion feil med lagg bugs osv da . Gir demoen 9/10. Grafikk 10/10 Lyd 8/10 Spillbarhet 9/10 Gameplay 9/10 Holdbarhet 10/10,"vet dette er ikke hele spillet da men " Endret 24. august 2006 av Toman85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå