Isbilen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Ikke beste death metal bandet! NEI! 6747120[/snapback] Plager det deg så mye at jeg har en annen mening enn deg at du så deg nødt til å kommentere det i en tråd hvor kun subjektive meninger holder hus? Ministry: Alle Nile-platene er verdt å eie. Annihilation er kanskje det svakeste til nå, så hvis du digger det kommer du til å elske de andre. Mastodon har forresten ingenting med death metal å gjøre. De er tungvinne å putte i bås siden de er såpass nyskapende. Progressiv countryinspirert tidevannsbølgemetal kanskje? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 6750323[/snapback] Med Mike Portnoy bak pedalene, kan det bli bedre? Niks Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Synes også Dying Fetus - One Shot, One Kill er verdt å nevne :=) Lenke til kommentar
Axes Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Synes også Dying Fetus - One Shot, One Kill er verdt å nevne :=) 6751456[/snapback] Justifiable Homicide! Elsker intron, helt syk sang.Dying fetus er definitivt en av de beste Grindcore/brutal death metal banda der ute! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 hmhm, digger sangen annhilation of the wicked hvertfall. Syntes Mastodon heller passer som progressiv powerinspirert tidevannsbølgemetal? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Bandene mine har ekstreemt kul tromming! Verdens beste trommis! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Bandene mine har ekstreemt kul tromming! Verdens beste trommis! 6753919[/snapback] Sier meg ikke en damn shit, min venn Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 John Bonham (Led Zeppelin) - Moby Dick kan ikke bli mer enig:) Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Så ikke at tråden var såpass gammel før jeg hadde tenkt ut litt kule trommer. Men det ble det bare Zappa tromming. Men han hadde rimelig mange rå trommeslagere i bandet da. Selv om det var mest metal her. Booger Man - Muffin Man - Tryin' To Grow A Chin(Terry Bozzio) Stort sett hele Apostrophe/Over-nite Sensation plata. (Aynsley Dunbar) Terry Bozzios oppsett Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Porcupine Tree - Way Ouf of Here Gavin Harisson ftw. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Endret 22. februar 2009 av midnight_walker Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Var og så Pure Reason Revolution + Porcupine Tree på Rockefeller for et drøyt år sida. PRR nærmet seg slutten på sin del av showet, da PT-trommis Gavin Harrison kommer på scenen og setter i gang en helt vanvittig trommeduo sammen med trommisen fra PRR. Skulle gjerne hatt det på plate, fy søren det var kult! Litt tilbake til tema, Virgil Donati fra Planet X har litt kontroll på armer og bein veit jeg. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Sepultura - Territory Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 The Berzerker - Eye for an Eye. Feteste tromminga ever. Eller heftigste. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvis vi skal ta med trommemaskiner, så er tromminga uti Anaal Nathrakh - Do Not Speak ganske interressant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå