Gå til innhold

Sanger med steintøff tromming

Dr. Jacoby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nile er igrunn tøft, selv om jeg syntes Behemoth og Mastodon er bedre. Har bare Annhilation of the wicked albumet, noen andre album jeg bør tenke på å skaffe av nile?

6747282[/snapback]

Alle. :)

Synes Cannibal Corpse, Morbid Angels osv... blir så ensformig, men fett i små doser. Nile har ihvertfall en god dose orginalitet, de skiller seg ut fra mengden i mye større grad enn overnevnte band.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

orka ikke lese alle sidene, men jeg elsker trommene i "Burzum - Det som en gang var" (når trommene kommer inn, før han går over til sånn vanlig 8-bit). Trommelydene er så utrolig dyster :D

dessuten må jeg innrømme at Mayhem - View to Nihil (prt. 1) eier, samme med Mayhem - My Death.

KBAI!

Lenke til kommentar
Og vips, så krangler metal-fansen om hva som er tøffest, hvem sin tiss som er størst, og hvem sin pappa som er sterkest....det skulle ikke mye til.

6749587[/snapback]

Nå overdriver du vel litt? :p

orka ikke lese alle sidene, men jeg elsker trommene i "Burzum - Det som en gang var" (når trommene kommer inn, før han går over til sånn vanlig 8-bit). Trommelydene er så utrolig dyster :D

Trommene til Burzum er herlige... Ikke spør meg hvorfor, det er jo de enkleste taktene siden tidenes morgen, men det er ett eller annet magisk ved dem. :love:

Lenke til kommentar
Suffocation, Cannibal Corpse, Morbid Angel og Napalm Death.

Finns fler, men Nile er ikke verdens beste death metal band.

6747136[/snapback]

Cannibal Corpse er moro i rundt 5 minutter. De andre bandene på listen din kan jeg absolutt ikke klage på, men Nile er etter min mening langt fetere. Og rimelig sinnsyke live.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...