Gå til innhold

Sanger med steintøff tromming

Dr. Jacoby

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Du har kanskje det. Mastodon er det store nye metalbandet - ikke fordi NME eller Kerrang eller en annen blekke har bestemt seg for å hype dem, men fordi de rett og slett er dritbra.

6736582[/snapback]

Okidoki, jeg skal sjekke dem opp, og hvis du kødder med gamle folk, så skal jeg file ned gebisset slik at jeg blir skremmende lik en hyene, for deretter å spore deg opp, og ta et ufølsomt jafs av din bleke rumpe.

:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dream Theater - The Dance Of Eternity

Her kan dere se et lite klipp (lagre mål som).

6736676[/snapback]

Ahh, synd den bare viser en brøkdel av hva den instrumentalen der bryter grenser. Er så herlig å se når han slår løs på high-hatten opp og igjen. Kan ikke si jeg spiller trommer selv, men det er ganske utrolig å se (og høre) på :) .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Pantera og chimaira ;)

Edit: spiller du drums? siden du starta tråden.. :hmm:

Endret av Slettet-U4NJ3Omm
Lenke til kommentar

Det meste av Lamb Of God, men favorittene er "Blood Of The Scribe", "Ashes Of The Wake", "Now You Got Something To Die For".

Meshuggah som nevnt. Dream Theater har mye fete trommetracks, "6:00", Take The Time", "Streams of Consciousness", "Under A Glass Moon" etc. "Pantera - 5 Minutes Alone" også. Litt roligere rock i "Toto - Roseanna". Skal vi hoppe over til jazz så liker jeg godt Dave Weckl Band/Chick Corea, det meste egentlig av disse.

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar
Du har kanskje det. Mastodon er det store nye metalbandet - ikke fordi NME eller Kerrang eller en annen blekke har bestemt seg for å hype dem, men fordi de rett og slett er dritbra. De har gitt ut to plater foreløpig: Remission og Leviathan, samt en samling tidlig materiale (Call of the Mastodon) og en DVD. De kommer med nytt album hvert øyeblikk, og det skal bli spennende å se om de klarer å opprettholde kvaliteten.

EDIT: Stikk ned på Narvesen og kjøp siste Metal Hammer, det ser ut til å være ganske så Mastodon-fokusert.

6736582[/snapback]

De har gitt ut EP´en Lifesblood også.

Likte dem greit nok når jeg hørte dem for første gang, men ble frelst da jeg var på konsert med den. Fantastisk band!

Lenke til kommentar
Du har kanskje det. Mastodon er det store nye metalbandet - ikke fordi NME eller Kerrang eller en annen blekke har bestemt seg for å hype dem, men fordi de rett og slett er dritbra.

6736582[/snapback]

Okidoki, jeg skal sjekke dem opp, og hvis du kødder med gamle folk, så skal jeg file ned gebisset slik at jeg blir skremmende lik en hyene, for deretter å spore deg opp, og ta et ufølsomt jafs av din bleke rumpe.

:p

6736611[/snapback]

Mastodon appelerer ikke til alle metalfolk. Veldig mye prog og hardcore inflytelser, samt en ganske spesiel sound.

Lenke til kommentar
Er det samme Mastadon som varmet opp for Maiden ifjor? Meg og kompisen min synes begge det var en flau opplevelse hvertfall.

6738810[/snapback]

Samme Mastodon. Vil tippe at de funker bedre i et lite konsertlokale der folk venter på å høre dem, enn de funker på en stor arena der folk venter på Maiden. De spiller ikke akkurat stadionrock.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...