Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Du har kanskje det. Mastodon er det store nye metalbandet - ikke fordi NME eller Kerrang eller en annen blekke har bestemt seg for å hype dem, men fordi de rett og slett er dritbra. 6736582[/snapback] Okidoki, jeg skal sjekke dem opp, og hvis du kødder med gamle folk, så skal jeg file ned gebisset slik at jeg blir skremmende lik en hyene, for deretter å spore deg opp, og ta et ufølsomt jafs av din bleke rumpe. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Dream Theater - The Dance Of Eternity Her kan dere se et lite klipp (lagre mål som). Endret 24. august 2006 av Swome Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Panic! At The Disco - A Fever You Can't Sweat Out! Lenke til kommentar
Taters Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 The New Black av Strapping Young Lad... Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Korn har generelt mye fet tromming gjennom låtene sine. Verdt å sjekke ut for trommefrelste. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Dream Theater - The Dance Of EternityHer kan dere se et lite klipp (lagre mål som). 6736676[/snapback] Ahh, synd den bare viser en brøkdel av hva den instrumentalen der bryter grenser. Er så herlig å se når han slår løs på high-hatten opp og igjen. Kan ikke si jeg spiller trommer selv, men det er ganske utrolig å se (og høre) på . Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Judas Priest: Painkiller. Og alt av pantera har rå tromming, er noe spesielt med kjemien mellom gitar og trommer, darrel-brødrene fikk det til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Pantera og chimaira Edit: spiller du drums? siden du starta tråden.. Endret 24. august 2006 av Slettet-U4NJ3Omm Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Satt her og hørte på musikk da jeg kom til å svinge innom våre gamle svenske venner i skandinavias tøffeste band noensinne. Her er et par trommelåter: LOK - Tommys Ponny LOK - Taftamanabag Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Det meste av Lamb Of God, men favorittene er "Blood Of The Scribe", "Ashes Of The Wake", "Now You Got Something To Die For". Meshuggah som nevnt. Dream Theater har mye fete trommetracks, "6:00", Take The Time", "Streams of Consciousness", "Under A Glass Moon" etc. "Pantera - 5 Minutes Alone" også. Litt roligere rock i "Toto - Roseanna". Skal vi hoppe over til jazz så liker jeg godt Dave Weckl Band/Chick Corea, det meste egentlig av disse. Endret 24. august 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
master air Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 John Bonham (Led Zeppelin) - Moby Dick 6735244[/snapback] Enig i denne, men vis noen får sett Five Corners Quintet live så ser dere steintøff tromming. Makynen er helt vill på trommer! Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Du har kanskje det. Mastodon er det store nye metalbandet - ikke fordi NME eller Kerrang eller en annen blekke har bestemt seg for å hype dem, men fordi de rett og slett er dritbra. De har gitt ut to plater foreløpig: Remission og Leviathan, samt en samling tidlig materiale (Call of the Mastodon) og en DVD. De kommer med nytt album hvert øyeblikk, og det skal bli spennende å se om de klarer å opprettholde kvaliteten. EDIT: Stikk ned på Narvesen og kjøp siste Metal Hammer, det ser ut til å være ganske så Mastodon-fokusert. 6736582[/snapback] De har gitt ut EP´en Lifesblood også. Likte dem greit nok når jeg hørte dem for første gang, men ble frelst da jeg var på konsert med den. Fantastisk band! Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Du har kanskje det. Mastodon er det store nye metalbandet - ikke fordi NME eller Kerrang eller en annen blekke har bestemt seg for å hype dem, men fordi de rett og slett er dritbra. 6736582[/snapback] Okidoki, jeg skal sjekke dem opp, og hvis du kødder med gamle folk, så skal jeg file ned gebisset slik at jeg blir skremmende lik en hyene, for deretter å spore deg opp, og ta et ufølsomt jafs av din bleke rumpe. 6736611[/snapback] Mastodon appelerer ikke til alle metalfolk. Veldig mye prog og hardcore inflytelser, samt en ganske spesiel sound. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Led Zeppelin - Moby Dick6736235[/snapback] Fatter ikke at jeg greide å glemme Zeppelin. John Bonham var en trommis årevis foran sin tid. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Er det samme Mastadon som varmet opp for Maiden ifjor? Meg og kompisen min synes begge det var en flau opplevelse hvertfall. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg liker godt introen på Judas Priest - Painkiller. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Er det samme Mastadon som varmet opp for Maiden ifjor? Meg og kompisen min synes begge det var en flau opplevelse hvertfall. 6738810[/snapback] Samme Mastodon. Vil tippe at de funker bedre i et lite konsertlokale der folk venter på å høre dem, enn de funker på en stor arena der folk venter på Maiden. De spiller ikke akkurat stadionrock. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Zeppelin - When The Levee Breaks Zeppelin - In My Time Of Dying Uh-yeah Det er steintøff tromming Endret 25. august 2006 av bror_bror Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Vader - This the The War Fantastisk tromming hele veien. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Kom over deftones-My own summer Queens of the stone age-Ode to clarissa The ramones- My sharona Pantera- Domination Vannskelig å få tak i vader Spiller ikke trommer. Endret 25. august 2006 av Ministry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå