Gå til innhold

Sanger med steintøff tromming

Dr. Jacoby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Judas Priest - Painkiller: Første låta på nytt album med ny trommis. Klart han måtte markere seg.

Mastodon - Megalodon: Verdens råeste band for øyeblikket har selvfølgelig også en av verdens feteste trommiser. Hele albumet (Leviathan) er i grunnen helt fantastisk på trommefronten.

Mars Volta - Roulette Dares (The Haunt Of): Vel er de pretensiøse, men fy flate for et driv. Trommisen får virkelig vist hva han er god for på denne låta.

Behemoth - Slaves Shall Serve: SLIK skal en death metal-låt åpnes. Jeg bøyer meg i støvet.

Nile - Destruction of the Temple of the Enemies of Ra: Nile er kongene av death metal.

Fear Factory - Demanufacture: Det tok en god stund før jeg aksepterte at dette ikke er en trommemaskin.

Lenke til kommentar

Enslaved - Vision: Sphere Of The Elements - A Monument Part II

- Glemt

Judas Priest - Painkiller

- Dissident Aggressor

- Hellrider

Entombed - Scottish Hell

- Eye for an Eye

Gorgoroth - Unchain My Heart!

Mastodon - Iron Tusk

Mötorhead - Overkill

Budgie - Whiskey River

Mange mange fler. Elsker dobbelbasstrommer. :love:

Lenke til kommentar
Mastodon - Megalodon: Verdens råeste band for øyeblikket har selvfølgelig også en av verdens feteste trommiser. Hele albumet (Leviathan) er i grunnen helt fantastisk på trommefronten.

6735274[/snapback]

Har ikke hørt nye albumet ennå, men trommingen på alle de tre første utgivelsene er fantastisk. Veldig spesiel stil.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Led Zeppelin - Moby Dick

6736235[/snapback]

Moby Dick er ok, men John Henry var steintøff all'over.

BTW: Hvem er disse "Mastodon - Megalodon", elsker fete trommer, lurer på om jeg har sovet i timen ... :blush:

Lenke til kommentar

Du har kanskje det. Mastodon er det store nye metalbandet - ikke fordi NME eller Kerrang eller en annen blekke har bestemt seg for å hype dem, men fordi de rett og slett er dritbra. De har gitt ut to plater foreløpig: Remission og Leviathan, samt en samling tidlig materiale (Call of the Mastodon) og en DVD. De kommer med nytt album hvert øyeblikk, og det skal bli spennende å se om de klarer å opprettholde kvaliteten.

EDIT: Stikk ned på Narvesen og kjøp siste Metal Hammer, det ser ut til å være ganske så Mastodon-fokusert.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...