LCK Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hei. Er det noen som vet et sted jeg kan kjøpe uåpnede esker med tyrkisk pepper kjærligheter? F.eks en nettbutikk e.l. Jeg finner ingenting. Mvh Lars Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hvorfor ikke høre i dagligvarebutikken? Lenke til kommentar
LCK Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Hvorfor ikke høre i dagligvarebutikken? 6734669[/snapback] Har vært innom x antall butikker og spurt, men disse har bare en eske ute i butikken.Dvs de har aldri noe på lager... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Du kan jo spørre om de kan bestille en eske for deg. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det finnes alltid div. lokale agentur selskap du kan bestille fra. Hør med opplysningen, eller sjekk gulesider om det er noen i samme kommune som du bor i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Lal! Trodde du mente at dette var en tråd for folk med kjærlighet for tyrkisk pepper jeg Lenke til kommentar
LCK Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Lal! Trodde du mente at dette var en tråd for folk med kjærlighet for tyrkisk pepper jeg 6735152[/snapback] Det er det jo også på en måte Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Haha, det kan da ikke være no stress! Hos oss på jobben kommer det stadig vekk noen å spørr om vi kan bestille ekstra for dem, og da får dem ofte hele esker med produktet. Null problem. Bare en god handel for butikken det å slippe å selge produktet en for en... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå