g@bb@ Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Lurte bare på hvordan man tar datakortet og hva man bør øve seg i, kriterier osv. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) EDIT: Det var ikke IT-akademiet, det var Datakortet A/S. Mer info her: www.datakortet.no Endret 24. august 2006 av Johan123321 Lenke til kommentar
trixogfix Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Lurte bare på hvordan man tar datakortet og hva man bør øve seg i, kriterier osv. 6734466[/snapback] Best og billigst på sertifisering Datakortet finner du på Folkeunviversitetet i Oslo. Du kan velge mellom å ta hele kortet i ett, eller dele de opp og ta enkeltemner. Kveld og dagkurs, Anbefales Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Du trenger ikke ta kurs. Bare kjøp deg en bok og begynn å les og gjør øvelse. Så melder du deg opp til prøvene, og de koster penger så det lønner seg å ikke stryke. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Noen plasser man kan ta gratis småtester som viser hvor man ligger i forhold til Datakortet? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Tror ikke det, men jeg hadde en sånn Datakortbok til rundt 400kr (Tror jeg) som det fulgte med noen tester på. Husker ikke helt hva den het. Det var gamle jobben min som kjøpte den. Den var tjukk som et uvær. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 ja, boka som du må igjennom for å ta datakortet er tjukk. leste selv til datakortet men ga opp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå