babbakaørn Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Hei! Har en Sony Ericson m600i mobil som jeg har problemer med å konfigureree-post konto til. Jeg har klart å få til å sende e-post men ikke mota meldinger. Pop3 servern (innkommende epost server) er mail.erawave.com og denne mailserveren trenger å mota mail på port 995 med kryptert tilkobling (ssl) Det finnes en opsjon for det på mobilen men selv om jeg aktiverer det står mobilen bare å henger når jeg prøver å mota mail, den blir allderig ferdig. Lurer på om det er noen som har noen smarte tips til hva jeg kan gjøre...? Mvh Tobias Edit: Opsjonen på mobilen heter "secure socket" det står ingenting om ssl. Er "secure socket" det samme som ssl? Endret 24. august 2006 av babbakaørn Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 lest litt rund på nettet og det virker som om m600i har problemer med ssl tilkobling. Løsingen går ut på at man skal forwarde mailen sin fra ssl mail serveren til en annen mail server uten ssl. Dette har jeg ingen aning om hvordan man gjør, flott hvis noen kan gi en step by step gude eller linke til en. Min epost har ingen web administasjon/mail leser. Mvh Tobias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå