Amothz Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg har hatt N70 siden september, men ødela dessverre den gamle. Derfor kjøpte jeg meg like godt en brukt N70, da jeg var svært fornøyd med den forrige N70'en. Problemet nå er at den ikke benytter tastene likt. Når jeg skriver meldinger kunne jeg før trykke nedover for å skifte ord, det fungerer ikke lenger. Har dette noe med en softwareoppdatering å gjøre, eller er det snakk om innstillinger som jeg kan endre på? Dessuten, jeg brukte et mailprogram før som jeg dessverre ikke husker navnet på. Når jeg nå skulle installere det samme programmet, finner jeg det ikke igjen på nettet. Kan noen komme med forslag på forskjellige mailprogram som kan benyttes på Symbian 60, så jeg kanskje er heldig og kommer over det jeg brukte før. Takk Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Du trykker vel på * for å skifte ord tenker jeg, det gjør jeg ihvertfall med min N73... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 * brukes på alle nokia telefoner hvis du skal skifte ord. Sånn er det på min N70 også. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg bruker * på min, har andri hørt om at man kan trykke nedover... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 i tilfelle så må dette være et program, er det noen som vet om et program som fikser dette?? Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Du etterlyser mailprogram...jeg bruker Profimail og det fungerer glimrende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå