Matias Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) asdf Endret 9. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Dette er vel egentlig noe du burde spørre posten om. Ring supporten deres og oppgi sporingsnummeret. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Hva mener de egentlig med "ikke hentet"? For se om jeg gidder å ringe de enda. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hva mener de egentlig med "ikke hentet"? For se om jeg gidder å ringe de enda. 6734055[/snapback] Med "ikke hentet" mener de at varen ikke er hentet av mottaker. Du bør ringe dem for å høre hva som ha skjedd. Det kan være lurt at du sjekker bestillingshistorikken i nettbutikken for å se om du av vanvare har krysset av for henting i Postautomat. Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Er pakken blitt sendt til en postboks ? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Pakken har tydeligvis blitt lagt i postautomaten i sandefjord, og der blir den ikke liggende i mer enn 24 timer (tror jeg). Hvorfor den har blitt sendt dit får du ta opp med mamoz. EDIT: Ring dem og få saken ut av verden. Endret 24. august 2006 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
PerB Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 I Postautomat må pakke hentes innen 22 timer etter mottak av koden. Komplett beskriver systemet hanske bra på sin side (Jeg har ikke sjekket hvordan Mamoz beskriver leveringsmetoden): http://www.komplett.no/k/k.asp?action=cust...ic=henteautomat Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 du får sikkert ei regning snart tenker jeg meg Lenke til kommentar
Matias Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Glemte å oppdatere her. Jeg fikk da altså en mail hvor de sier at noe har gått "skikkelig galt", og at de hadde sendt tastaturet med riktig leveringsmåte. Men, skjermen, den var visst ikke på lager lenger! Makan til tull, når jeg bestillte var jeg påpasselig med å sjekke at den var på lager, og det var faktiskt hele grunnen til at jeg bestillte derfra. Hvor kan skjermen min ha blitt av når den på papiret skulle vært i en postautomat i Sandefjord? Nå står det at skjermen er "Ubekreftet 12.10.2006". Kan ikke huske jeg har krysset av på noe om at jeg skal ha delene sendt hver for seg, så kunne heller tenkt meg at de ikke sendte tastaturet slik at jeg kunne bestillt alt fra et annet nettsted. Jaja, får vel bare sende mail til de om at jeg ikke er interessert i skjermen (det står at ordren min er ferdig). Hater når det skal bli slik! Ville dere gjort det samme? Endret 28. august 2006 av Matias Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg hadde nok ikke giddet å vente til oktober, i hvert fall ikke hvis jeg virkelig trengte skjermen. Dessuten kan det jo godt hende det dukker opp et bedre tilbud innen 12. oktober. Ymt frampå om du kanskje kunne få en litt bedre skjerm til samme pris. Hvis de avviser, hev kjøpet. Det har du krav på i og med at forsinkelsen blir såpass stor. Lenke til kommentar
mokrog Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Noen andre som vet hva som foregår? Jeg bestilte en pakke fra Komplett på torsdag 24 med levering til postautomaten på Oslo S, akkurat det samme skjedde med meg; pakken ble levert til automaten i Sandefjord, men jeg fikk SMS med beskjed om at den lå klar på Oslo S. I motsetning til deg fikk jeg ingen info fra Komplett om at noe hadde gått galt, jeg måtte selv ringe rundt og lete opp denne infoen. I pakkesporingen stod det jo at pakken hadde blitt levert til automaten i Sandefjord og at den hadde blitt returnert til Komplett samme dag. Etter hvert viste det seg at Komplett hadde sendt flere pakker til feil automat uten at de hadde gjort noe for å informere kundene. Jeg har nå snakket med de og skal levere pakken gratis med bud. Komplett får trekk for treg reaksjon og manglende oversikt, men pluss for raskt å rydde opp når de ble informert om tabben. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Vel, det som er morsomt er at jeg har sjekket absolutt alle nettbutikkene som har den skjermen, og ingen har den på lager lenger. Snakk om uflaks. Vet ikke om jeg må finne meg en annen skjerm. Er det et eller annet dumt salgstriks med at lagerstatusen på varer ikke oppdateres? Var jo flere skjermer når jeg bestillte. Eller tror dere at hele bestillingen gikk til faen, og at de bare sier at de gikk tom for skjermen like før jeg bestillte? Vet nå ikke hva som er havnet i postautomaten i Sandefjord i hvert fall. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Er det virkelig verdt det å bruke DAGEVIS på å vente på et svar her på forumet, når du bare kan lirke mobilen opp av lomma og ringe 73606077? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Jeg har jo fått mail av de. Er jo ikke så mye mer som skulle vært sagt. Må bare bestemme meg om jeg skal avbestille skjermen eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå