stonhans Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Er det noen som vet eller har noen aning om hvordan spesifikasjonene til f-eks Nokia sin N-Serie kommer til å være til neste år? Grunnen til at jeg spør er fordi at min SE K750i begynner å bli utdatert. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Øh, høyere enn de er nå? Lenke til kommentar
moonwalk68 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 N-serien tror jeg altid kommer til å være i biz-klassen, hvorav spesifikasjonene er på topp, sånn kommer det nok til å være en stund framover=) Ps. lang tid på å planlegge det eller? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 N-serien tror jeg altid kommer til å være i biz-klassen, hvorav spesifikasjonene er på topp, sånn kommer det nok til å være en stund framover=)Ps. lang tid på å planlegge det eller? 6734156[/snapback] jo det er det nok. Men når man skal legge 5000-7000 kroner i en mobil så er det lurt å planlegge kjøpet veldig godt. Jeg for min del tror nok at vi til neste år kommer til å ha DAB radio i mobilen + 5mpx (optisk zoom). Lenke til kommentar
djbaia Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Er det noen som vet eller har noen aning om hvordan spesifikasjonene til f-eks Nokia sin N-Serie kommer til å være til neste år? Grunnen til at jeg spør er fordi at min SE K750i begynner å bli utdatert. 6734004[/snapback] > Hei, Nokia kommer med n83 til neste år, den har 5 mega pixel, ( carl zeiss ) 4 gb harddisk.....samt du kan ha ekstra minnekort. men du må ikke vente til da, prøv ut n93, en helt fantasisk telefon!! Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Er det noen som vet eller har noen aning om hvordan spesifikasjonene til f-eks Nokia sin N-Serie kommer til å være til neste år? Grunnen til at jeg spør er fordi at min SE K750i begynner å bli utdatert. 6734004[/snapback] > Hei, Nokia kommer med n83 til neste år, den har 5 mega pixel, ( carl zeiss ) 4 gb harddisk.....samt du kan ha ekstra minnekort. men du må ikke vente til da, prøv ut n93, en helt fantasisk telefon!! 6742365[/snapback] N83 høres fantastisk ut! Grunnen til at jeg ikke kjøper n93 nåå..er nok fordi at pengene ikke rekker til. Ettersom om jeg studerer. Takk! pst!: Finns det noen bilder av n83? ..eller er dette enda ukjent? Endret 25. august 2006 av stonhans Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Om dere skal diskutere N83 kan dere gjøre dette i en av trådene som allerede handler om denne. Et bilde finner du også i denne tråden. Til trådstarter kan jeg si at det blir veldig vanskelig å basere neste års innkjøp på årets rykter. Ting forandrer seg nemlig veldig fort, og plutselig kommer ikke N83 før julen 07 eller kanskje i mars, men da uten HDD. Endret 26. august 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå