Ultra_Fisk Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Heisann, har nettopp flyttet til Oslo, jeg skal jobbe, dama skal studere. Vi trenger internett. Hjemme har jeg hatt bluecom, er godt fornøyde med de. Men nå er vi ikke rike, og ønsker dermed en billig løsning. Siden vi ikke har fasttelefon så er vel UPC det billigeste? Vi er to som skal dele linja, hvordan går dette med UPC?(leste noe om at dette var vanskelig) Jeg liker å spille litt Wc3 og BF2, går dette med UPC? Mvh Emil Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) hei, du kan kun ha upc bredbånd dersom du har upc kabeltv. dette gjør at dette kan bli ett dyrt alternativ. musa edit: har selv hatt upc i mange år og har vært storfornøgd! Endret 24. august 2006 av general musa Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Før hadde de en begrensning på hvor mange PC'er som kunne være tilkoblet. Tror dette er fjernet nå, men ville hørt med kundesevice 02123 før du bestemmer deg. edit: stave leif Endret 24. august 2006 av MaX [NOR] Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 De billigste hastighetene til UPC gir deg fortsatt kun en IP adresse. Det er likevel mulig med flere pc'er tilkoblet, men da trenger du en router. Hadde UPC selv for et par år siden, og var fornøyd med det. Litt høy ping i forhold til feks. Bluecom, men til å leve med. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Glemte å nevne det, har UPC kabeltv! Alt jeg trenger da er feks en router med wifi ? i tillegg til modem fra upc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå