dask Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Lider av en plage som æ har ingen anelse kommer av... kommer en sånn pen liten error ting fram øverst på PC-skjermen i ny å ne.. hadde håpet noen her kanshe visste va d kommer av... det sher ikke no særli når dn kommer fram.. mn det plager meg at dn kommer.. for da e d noe feil.. å liker ikke feil... error_S.bmp Endret 24. august 2006 av dask Lenke til kommentar
Caze Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Maskintype? Operativsystem? Hva gjør du rett før feilmeldingen kommer? Hvilke program er igang når dette skjer? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Sånn er det med Amiga :-) Ikke store feilen. Men de var plaget med slike feilmeldinger.. Kjører du emulator så er det den som emulerer.. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hehe.. Tenkte Amiga jeg også.. Men dette er vel et problem med Winamp mener jeg? Lenke til kommentar
dask Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 bare se på prfilen min.. har lagt maskinvare informasjonen min der... kjører ingen emulatorer... men winamp you say... hmmm... skal nesten ikke se bort ifra det.. har hatt problemer med winamp tidligere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå