RBW Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Uke 33 ble tidenes uke for Hardware.no. Vi passerte hele 100 000 unike besøkende sist uke. Les mer Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Så fint å høre at jeg er unik. Gratulerer HW.no! Fantastisk side! Lenke til kommentar
maxell Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det faktum at IT-Avisen har herpet sitt design har kanskje vært en medvirkende faktor. Tidligere leste jeg nesten alle artiklene på både IT-Avisen og Hardware.no, men i disse dager ser jeg stort sett bare på overskriftene på IT-Avisen *grøss* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det går fort oppover her ja. Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det faktum at IT-Avisen har herpet sitt design har kanskje vært en medvirkende faktor. Tidligere leste jeg nesten alle artiklene på både IT-Avisen og Hardware.no, men i disse dager ser jeg stort sett bare på overskriftene på IT-Avisen *grøss* 6733391[/snapback] Til bransjens store forbløffelse tok ITavisen tilnærmet selvmord da dem lanserte sitt nye design. Tror nok de voksne blandt brukerne dems har forstått at HW er omtrent eneste alternativ. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Ikke for og snakke stygt om konkurerende sider men og hyre inn Arngren som webdesigner er og drepe en side. Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 "Ikke for og snakke stygt om konkurerende sider men og hyre inn Arngren som webdesigner er og drepe en side." Her var det en del skrivefeil ja . Husk å og og regelen! Btw, det staves "konkurrerende". Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Våknet kl 5 og skriver i ørske her. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det faktum at IT-Avisen har herpet sitt design har kanskje vært en medvirkende faktor. Tidligere leste jeg nesten alle artiklene på både IT-Avisen og Hardware.no, men i disse dager ser jeg stort sett bare på overskriftene på IT-Avisen *grøss* 6733391[/snapback] Til bransjens store forbløffelse tok ITavisen tilnærmet selvmord da dem lanserte sitt nye design. Tror nok de voksne blandt brukerne dems har forstått at HW er omtrent eneste alternativ. 6733401[/snapback] Det er ikke noe negativt det, Hw.no og resten av nettverket er noen supre sider. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Gratulerer HW ! Tenker det er mange som i likhet med meg har kuttet ut en viss side denne uken, så kanskje trafikken blir enda større for uke 34. Til deg/dere som pirker på skrivefeil : har dere ikke annet å gjøre om dagene ? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hardware.no øker vel stadig for hver dag som går uansett, men at rekorden skyldes ITavisen forundrer meg ikke. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hva er det største diskusjonsforumet da? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Gratis HW.NO Bæste sia ewer *kansje vi kan få en konkuranse til da* Endret 24. august 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Hva er det største diskusjonsforumet da? 6733511[/snapback] Er ikke VGs forum det største, etterfulgt av diskusjon.no? (I Norge altså) Endret 24. august 2006 av Luzifer Lenke til kommentar
Juke Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hardware.no sin suksess i dette tilfellet kan vel ikke være relatert til designtabben hos ITavisen? Statistikken det vises til her gjelder jo uke 33, mens ITavisen skiftet ut sitt design helt i starten av uke 34 (natt til mandag denne uken, mener de skiftet ut designet ca kl 3 på natten faktisk). Men uke 34 kommer jo derimot til å få litt ekstra hjelp pga ITavisens situasjon vil jeg tro, så da blir statistikken sikkert ENDA bedre for HW sin del i fremtiden. Uansett: Gratulerer, HW! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Finnes ordet Rekorduke?? Burde det ikke hvert "Rekord uke" heller? Ser litt merkelig ut synes jeg.. Men jeg kan jo ta feil da.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Den avsluttende setningen var vel cheesy. ^^ Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hva er det største diskusjonsforumet da? 6733511[/snapback] Er ikke VGs forum det største, etterfulgt av diskusjon.no? (I Norge altså) 6733522[/snapback] Det stemmer ja. "Topplisten" for Norge: http://rankings.big-boards.com/?filter=all,NO Lenke til kommentar
zlappfisk Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Denne rekorden skyldes ikke ITavisens designtabbe. Fordi i uke 33 (som ikke er denne uken, men forrige uke i følge kalenderen min) hadde ITavisen fortsatt det gamle og brukbare designet. Lurer på om vi får se brukerstatistikk fra ITavisen fremover, det kan jo bli spennende og se hvordan det har gått. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 For hw.no er det fint at itavisen har bæsja så kraftig på leggen. Synes nyhetssakene her holder et markant høyere nivå enn itavisen, selv med det gamle designet. Vi kan jo kalle hw.no dataverdenens Aftenposten, mens itavisen tilsvarer Se og Hør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå