NikkaYoichi Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Hei! Nå har jeg sittet her i 2 dager og grublet, men finner ikke ut av dette, men satser på at et klokt hode kan komme med et svar. Jeg har altså brukt Norton Ghost til å lage et Ghostimage av en datamaskin, ghost brente selv imaget til CD/R-plater under opprettelsen av imaget. Problemet er nå at når jeg skal lese inn imaget til datamaskinen igjen, så ser ikke Ghost CD-en, eller den ser ikke stasjonen. Forøvrig så gjelder dette en bærbar Dell Latitude D520. Hva kan det ha seg at Ghost ikke klarer å se stasjonen, det gikk jo tydligvis bra å skrive til stasjonen for noen dager siden! Håper virkelig at noen kan komme med et godt tips, for jeg er helt ute akkurat nå. Edit: HVis jeg nå går på "local -> disk to image" eller "local -> partition to image" så klarer jeg altså å se CD-ROMen, hvis jeg går på "local -> disk from image" eller "local -> partiton from image" så ser jeg den ikke. Dette kommer til å ta knekken på meg snart. Endret 24. august 2006 av Quayle Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Høres ut som det er Ghost 2003 du bruker? Det er stor forskjell på de forskjellige Ghost versjonene. Merkelig problem. Vet ikke hva det kan være, men du kan kikke på Radified for å se om du finner noe. http://ghost.radified.com/ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Høres ut som det er Ghost 2003 du bruker? Det er stor forskjell på de forskjellige Ghost versjonene. Merkelig problem. Vet ikke hva det kan være, men du kan kikke på Radified for å se om du finner noe. http://ghost.radified.com/ 6733491[/snapback] Ikke dumt gjetta, Ghost 2002. Jeg regner med at jeg skal bestille en nyere versjon. Får sjekke det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå