stiffy Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 ja jeg liker å fiske, jeg visker helst med selv bibi fluer å fluestang, men har ikke hoe mot stang og sluk Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Liker ikke å fiske, får aldri fisk og har dårlig tolmodighet. Likteå fiske før. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 jeg elsker å fiske! Jeg fisker mest med dupp å flue men hender jeg fisker sluk å spinner og Lenke til kommentar
chris Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Kjempe moro å fiske! Jeg sverger til mitt lettspinner utsyr. Som for øvrig består av Fenwick 6 fot Iron Hawk og Shimano Stradic 1000 FA. Lenke til kommentar
BjornarF Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hardbarket fluefisker her! Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 fluefisking er min største lidenskap, den andre er å binde mine egne fluer. I hovudsak fisker jeg for det meste etter ørret i ymse fjellvann og i småelver mellom innsjøer. Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 isfiske eier alt, selv om fiske inn på vidda etter ørret er kos det også Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 liker og fiske med stang i skjøen. men har fisket laks eit par ganger i elver, og det er gøyere enn å ha torsk på kroken, men uansett pleier eg å holde meg t havfiske Lenke til kommentar
Krezhessh Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Ja jeg liker og fiske, det har bestandig vært en lidenskap. Fisker både med flue, sluk/spinner og beite. Flue er jeg ikke helt proff på enda, men jobber med saken, binder og noen egne fluer av og til. Og har til og med fått fisk på de Fisker nesten bare i ferskvann så er vel som regel den store fjellørreten jeg er på jakt etter. Har aldri fått noen gedigene ørreter største har vel være på 1.2 kg. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg liker ikke å fiske. Men hvis jeg skal ha meg fisk, skaffer jeg den ved hjelp av stang. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Fisking er herlig! Elsker å stå varme sommerdager på et svaberg og fiske med noen venner. Fisker med stang og sluk selvsagt. Og gjerne med et bål/en grill med noe god mat, samt noen kalde øl. Havfiske er heller ikke å forakte, men er så mye mer tiltak å reise ut, så blir litt mer sjelden. Tenkte å teste flue-fiske i sommer en gang, tror det er vanvittig moro når man får det til Ps. Noen forslag til hvor man fluefiske på vestlandet (bor i bergen, men kan gjerne reise til Voss e.l for å teste), og hvor man kan leie utstyr og gjerne få opplæring? Endret 25. desember 2006 av DrThomas Lenke til kommentar
hauska Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Kan være gøy å fiske i 5min, men så går jeg lei De få gangene jeg fisker så bruker jeg fiskestang... Lenke til kommentar
RuneUlen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Fisking er digg xD Fisker med stang, krok å agn xD Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 det beste med fiske er vell speningen rundt det hele, får jeg fisk, eller får jeg ikke ingenting som er så moro som å kaste sluken utti et krystall-klart vann, se fisken som sakte men sikkert glir etter sluken, for så å sluke den og rase ut med taumen på snella det og kjenne motstanden fisken gir deg når du gjør tilslaget og fisken sitter Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg liker godt å fiske på havet med dypvannsstang og tung sluk 150g ++ Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Liker godt å fiske ja. Aller helst der det er stor fisk! Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg liker best å få fisk Lenke til kommentar
caty16 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Jeg elsker å fiske:) Jeg liker å fiske med fiskestang og harpe:) Har båt så reiser ofte ut på fjorden:) Fikk en gang en sjøaure på harpe ikke vanlig å få det og særlig ikke på harpe:) Endret 27. mars 2007 av caty16 Lenke til kommentar
MediaFreak Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Favoritten er selvsagt å fiske med fluestanga, men slukfiske gir meg fortsatt stor glede. Har enda til gode å få fisk på fluestang, så det har jeg tenk å gjøre noe med i sommer Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Fisking til meg er ikke så bra. Fisker av og til. Sist jeg fisket var i helgen. Jeg fikk mye små sei på 60cm. Jeg hadde en SVÆR j**** på kroken. Den sleit hele snøre som egentlig skal tåle 17-21 kg. Dritt fisk ! Men synes at det er artig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå