Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Tegneserie som gikk på Tvnorge

Anbefalte innlegg

Det var enten slutten av 80tallet, eller tidlig 90-tallet. Serien handler om en gutt, som bor i skogen, sammen med sin mor og far (og kanskje bestefar, jeg husker ikke). En vakker dag finner gutten et lite rådyr, som er blitt foreldreløs etter at moren ble drept av en livsfarlig bjørn, som er med i serien ofte. Jeg tror serien ble sendt under tittelen gutten og rådyret.

Jeg husker litt her og litt der fra den, men ikke den engelske tittelen, noe som irriterer meg veldig,det var en veldig bra serie.

Så hvis noen her vet navnet på den så hadde det vært kjempefint. Jeg elsker serier/filmer som har med drapsbjørner å gjøre. Det er ikke mange månedene siden jeg skaffet meg alle silverfang episodene fra cdon, og jeg så alle episodene den samme dagen jeg fikk dem, utrolig bra serie det også.

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Silver fang tror jeg så det mye jeg også.hvis du så det på norsk så bannet de mye og mye blod..kan bestilles på cdon wettu :thumbup: fikk utrolig lyst til og bestille det jeg :) ..men på den ene filmen står det i fra 2003 men det er den ikke fra det vet jeg :thumbup:

Endret av x-nobbit
Lenke til kommentar

Det var ikke noe rådyr med i Silver Fang. Silver Fang har jeg alle episodene av, kjøpte den komplette samlingen på dvd fra cdon, som de ikke har lenger. Når det står 2003, så er det snakk om når den ble utgitt på dvd, ikke når den kom på tv. Det er med andre ord ikke noe galt med år/dato der.

Til SasaB, det var en "vanlig" tegnefilm.

Lenke til kommentar
Det var ikke noe rådyr med i Silver Fang. Silver Fang har jeg alle episodene av, kjøpte den komplette samlingen på dvd fra cdon, som de ikke har lenger. Når det står 2003, så er det snakk om når den ble utgitt på dvd, ikke når den kom på tv. Det er med andre ord ikke noe galt med år/dato der.

Til SasaB, det var en "vanlig" tegnefilm.

6774515[/snapback]

ja komm ikke på det :blush: leste foressten feil :blush: ingen er perfekte heller? :whistle:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...