ZeN83 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hva er vanlig idle på et 7900 GT skjemkort? mitt er på mellom 50-55 idle. Er ikke dette litt vel drøyt? Takker for svar. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 50-55 idle er litt høyere enn hva jeg er vant til å se, men temp blir selvsagt veldig påvirket av kjøleløsning i kabinettet.. Temperaturen er ikke et problem, kortet tåler selvsagt mye mer enn det, hva er temp under spilling? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Rimelig normal idle temperatur med standard kjøler som throttler viftehastigheten. Kanskje noen grader over gjennomsnittet, men det er langtifra noe problem, eller indikasjon på at noe er galt. -Stigma Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Mitt lå på 53grader uklokket før jeg skiftet vifte. Endret 24. august 2006 av Sjefern Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Ser nå hvorfor det ligger litt over gjennomsnitt. "7900Gt superclocked" Overklokket fra fabrikk, all overklokking øker temperatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå