flabb1 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Er dette billig kortet noe bra til Wardriving? SMC EZ connect 108 Mbps pcmcia Det har Atheros chipsett, men vet ikke sikkert om det er bra pga at det er SMC Vet noen om det virker med Backtrack live cd'n da, eller kansje noen heller kan hjelpe mg med å få broadcom kortet som sitter i maskinen nå til å funke me linux? Har en Asus A6K bærbar... Eller har dere noen bedre forslag til kort? PS. Er førstegangs wardriver, må være et økonomisk og bra kort :!: Lenke til kommentar
SwissChesus Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Er dette billig kortet noe bra til Wardriving? SMC EZ connect 108 Mbps pcmciaDet har Atheros chipsett, men vet ikke sikkert om det er bra pga at det er SMC Vet noen om det virker med Backtrack live cd'n da, eller kansje noen heller kan hjelpe mg med å få broadcom kortet som sitter i maskinen nå til å funke me linux? Har en Asus A6K bærbar... Eller har dere noen bedre forslag til kort? PS. Er førstegangs wardriver, må være et økonomisk og bra kort :!: 6732673[/snapback] Heisann, Jeg har dessverre ingen erfaring med det kortet du foreslår her. Men vet om to andre som virker fint til Wardriving. D-Link DWL-G650 https://prisguiden.no/product.php?productId=17392 Har Atheros chipset og funker som juling til sniffing og kan brukes til packet injection om du har modifiserte Atheros drivere som du finner på www.aircrack-ng.org, om jeg ikke husker feil. D-Link DWL-G122 Versjon: B1 https://prisguiden.no/product.php?productId=35899 har Ralink chipset og støtter både sniffing og packet injection med standard drivere. //Swiss Endret 23. august 2006 av SwissChesus Lenke til kommentar
flabb1 Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Okei, Takker for svaret Blir helt sikkert og kjøpe meg en d-link når jeg får råd Gleder meg som et barn til å sniffe Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Okei, Takker for svaret Blir helt sikkert og kjøpe meg en d-link når jeg får råd Gleder meg som et barn til å sniffe 6736504[/snapback] Skal du bruke Kismet? Kom tilbake med oppdatering på hvordan det gikk da, jeg ser også etter et kort som fungerer bra i linux med kismet som software. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå