gammelpc Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Har problem med å åpne linker f.eks i Outlook Express. Får en feilmelding om at det er problemer med tilknytning undre mappealternativer. Har prøvd å sette alle innstillinger på defalt i kontrollpanelet under mappe alternativer.Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
Kroksleiven Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Jeg hadde samme problem etter jeg installerte firefox. Måtte da under kontrollpanel/ legg til fjern programmer/angi programtilkobling og standarprogrammer, krysse av for hva som skal være standard nettleser. Endret 25. august 2006 av Kroksleiven Lenke til kommentar
gammelpc Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Takk for tipset. Har Firefox som nettleser. Prøvde din oppskrift og gjorde IE explorer til standar nettleser. Prøvde deretter å ta opp Outlook Express. Når jeg tok opp en gammel mail med linker var det ingen reaksjon. Må forstatt Høyreklikke og velge kopier snarvei. For så å lime inn adressen i nettleseren Veldig irriterende. Lenke til kommentar
Eide'n Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 kva med å sette firefox til standard og ikkje kryss av for "aktiv tilgang til dette programmet" Lenke til kommentar
Kroksleiven Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Takk for tipset. Har Firefox som nettleser. Prøvde din oppskrift og gjorde IE explorer til standar nettleser. Prøvde deretter å ta opp Outlook Express. Når jeg tok opp en gammel mail med linker var det ingen reaksjon. Må forstatt Høyreklikke og velge kopier snarvei.For så å lime inn adressen i nettleseren Veldig irriterende. 6749022[/snapback] Må legge til at jeg fjernet firefox fra min maskin, og satte ie som standard. Hvordan den virker med har jeg aldri prøvd Endret 28. august 2006 av Kroksleiven Lenke til kommentar
gammelpc Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Prøvde det også, men det hjalp ikke. Har ikke prøvd å avinnstalere Firefox. Kanskje det er det eneste som hjelper?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå