Thor. Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det er fullt mulig over nettverk har jeg funnet ut. Sniffeprogram er skumle Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 hvis noen sender deg et keyloger er det ikke mulig og se det da a? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 hvis noen sender deg et keyloger er det ikke mulig og se det da a? 7001879[/snapback] Keyloggere vil ikke ha msn samtalelogger på ukjente språk. De vil ha brukernavn og passord Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 hvis noen sender deg et keyloger er det ikke mulig og se det da a? 7001879[/snapback] Keyloggere vil ikke ha msn samtalelogger på ukjente språk. De vil ha brukernavn og passord 7001894[/snapback] men det er mulig er det ikke? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Går ut ifra det når de kan finne passord ved å ta bilde av skjermen og sende til en "keyloggerserver" Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Keylogger = Program somkonstant overvåker ALT du trykker på tastature. Den kan installeres slik: 1.(a)Du laster ned en fil som et bilde(.jpg) eller noe annet fra nettet. 1.(b)Du besøkeren hjemmeside somautomatisk kjører en script når du kommer innpå den eller et spesielt område. 2.Den bruker en trojan installer (Som du eller de nettopp har lastet ned på pc'n din) til å installere keyloggern uten at du ser det. 3.Keylogger'n fanger opp alle tastetrykk. 4.Keylogger'n sender resultatet til "hacker'n" somda kan se hva du har trykket f.eks når du logget inn på msn. Lenke til kommentar
olek101 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg har hørt om programmer man kan overvåke andre med har ikke prød selv eller vært med på noen ulolige aktiviteter annent en og laste ned et par sanger men hvem har vel ikke gjort det? Men jeg har lest en del om hacking og sånt så jeg mener det er et program man kan bruke for og overvåke andre lest lit om det på forums.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå