Gå til innhold

msn, kan andre se hvem jeg skriver med?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tull og tøys, dette går ikke an.

(med mindre man sitter i samme rom som den det gjelder - eventuelt har lagd et program som kontinuerlig sender beskjed om hvilke chattevinduer som er åpne i MSN, for så å måtte legge inn dette programmet på den aktuelle PC uten at noen merker det... Og da noe slikt ville være vanskelig å programmere, for ikke å snakke om implementere, kan man trygt si at dette er bull ja! Eller vent - kanskje noe pakke-sniffing også kan avsløre hvem man chatter med? Nuja, blir noe offtopic og paranoid etterhvert :p)

Lenke til kommentar

Der er program du kan fange opp meldingane ein skrive msn viss ein sette på samme nettverke so det er mulig e tråsalt ukrypter informasjon du sende over msn.

det går ann og fange opp medlingane (har testa noken prgram)

Endret av Neddo
Lenke til kommentar

Testet nettopp med en pakkesniffer, stemmer at msn protokollen ikke er kryptert.

Microsoft <3 :hmm:

For all del, å lage et program som returnerer titlene på alle åpne vinduer er ikke så vanskelig. ;)

Edit:

Når MSN var i litt tidligere versjoner, så lagde jeg en eksakt kopi msn innloggingsvinduet.

Helt likt, så mitt eget program som ser ut som msn.

Så brukte jeg API til å logge på den virkelige MSN uten at de merket noe.

Logget en god del passord da. :D

Endret av chills
Lenke til kommentar
Testet nettopp med en pakkesniffer, stemmer at msn protokollen ikke er kryptert.

6732516[/snapback]

De som bryr seg om privatliv (og andre viktige prinsipper) bruker jabber istedenfor msn :)

Der er det rimelig standard med SSL/TLS kryptering mot server + at man også kan bruke ekstra kryptering fra avsender til mottaker med GnuPG.

Endret av Langbein
Lenke til kommentar
Når MSN var i litt tidligere versjoner, så lagde jeg en eksakt kopi msn innloggingsvinduet.

Logget en god del passord da.  :D

6732516[/snapback]

Jepp, U R teh überhaxxor...

www.planetsourcecode.com? Finnes drøssevis av slike "prikk like" MSN Messengere.

Lenke til kommentar
Har en del trojaner under ærme også.

Tonn med "forskningsmateriale" på bf2.exe, aimbot in progress.

Keylogger...

Beklager, jeg har problemer med å tollerere slik oppførsel.

Det er slike som deg som gjør at jeg må kaste bort datakraft på brannmurer og antivirusprogrammer som konstant må oppdateres. Slike som deg gjør at jeg må passe meg for hvilke filer jeg mottar på epost, hvilke nettsider jeg besøker, kryptere mitt eget trådløse nettverk for å unngå snoking i mine filer. Slike som deg gjør at jeg helst vil se kildekoden til programmer jeg henter fra nettet i tilfelle de skulle ha skjulte hensikter.

Og vet du hva? Slike som deg gjør meg ganske regelrett forbanna.

Finn deg en annen fornuftig hobby, programmer noe bra og morsomt. Å programmere aimbots, keyloggere og trojanere er langt fra fornuftig. Unnskyldningen om at "jeg skulle bare se om jeg fikk det til" er tåpelig. Selvfølgelig får du det til, bare gi det litt tid! Aimbots og andre hjelpere til spill kan sammenlignes direkte med f.eks. doping i sykling: Direkte idiotisk. Er du ikke god, så er det bare å øve!

Lenke til kommentar

Hehe! :D

Jeg har også laget et P2P Pacman.

Lager det jeg føler for.

ASM, hacking cracking snusing har alltid fasinert meg.

Tror du virkelig en 128/256-bit wpa kryptering på nettet ditt stopper meg hvis jeg vil snoke?

:grin:

Men for meg betyr det mer at jeg "kan-hvis-jeg-vil", fremfor å faktisk gjøre noe.

Verktøy jeg har laget, kode jeg har skrevet har aldri blitt publisert på noe forum.

Heller brukt til å lure familiemedlemmer under besøk etc.

Jeg er fasinert av det, men bruker det ikke.

Endret av chills
Lenke til kommentar
Tror du virkelig en 128/256-bit wpa kryptering på nettet ditt stopper meg hvis jeg vil snoke?

Lenge nok til at jeg begynner å bli nysgjerrig på hva pokker fyren i bilen med laptop holder på med...

ASM, hacking cracking snusing har alltid fasinert meg.

Virkemåten til atombomber har alltid fasinert meg men det betyr ikke at jeg vil prøve å bygge en...

Endret av moskus
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

For all del, å lage et program som returnerer titlene på alle åpne vinduer er ikke så vanskelig. ;)

Edit:

Logget en god del passord da. :D

Kan du sende meg det programmet? (hehe) hvis du gidder bare send det til

#mail fjernet#

Ikke tvil i hva navent mitt er da men :p

edit: men idioten under meg har quote'a den ..

Endret av Hayer
Lenke til kommentar
Kan du sende meg det programmet? (hehe) hvis du gidder bare send det til

[email protected] og [email protected]

Ikke tvil i hva navent mitt er da men :p

7000289[/snapback]

Pluss at du nå garantert kommer til å få masse spam fra net-botter som slikker i seg eposter i et stort jafs ;)

Men ville du likt om jeg (eller andre) hadde full kontroll over hva du drev med på nett? Samt plutselig satt med passord til nettbank o.l.? Pakkesniffing er høyst ulovlig, iallefall hvis du ikke opplyser folk om det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...