Propofol Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hei! Det har seg sånn at jeg angrer på mitt kjøp av denne datamaskinen som jeg kjøpte på min lokale Prix-butikk. Den bråker noe fælt, og når jeg tenker meg om så vet jeg egentlig ikke hva jeg skal bruke et Media Center til. Har heller ikke behov for det. Hva kan jeg gjøre nå? Kan jeg levere den tilbake? Kjøpte den på Mandag. Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Nei, du har ingen angrerett på dette kjøpet. Du kan selge den videre... Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Nei, du har ingen angrerett på dette kjøpet. Du kan selge den videre... 6732280[/snapback] Det er du altså helt sikker på? Angrer så uuutrolig mye.. vurderer en dirty metode hvis det ikke går ann altså! Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Du har ingen angrerett over kjøp over disk. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Skaff noen stillere vifter og installer et annet operativsystem eller selg den. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Nei, du har ingen angrerett på dette kjøpet. Du kan selge den videre... 6732280[/snapback] Det er du altså helt sikker på? Angrer så uuutrolig mye.. vurderer en dirty metode hvis det ikke går ann altså! 6732312[/snapback] 180% sikker. Du har ingen angrerett på kjøp over disk, men du kan jo høre med butikken og de kan være så greie at du får byttet den inn. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Ingen angrerett over disk, selg den videre. Gjort er gjort, spist er spist. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hva med å spørre på Prix? Det kan jo hende de er snille og bytter den av godvilje. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Hva med å spørre på Prix? Det kan jo hende de er snille og bytter den av godvilje. 6732976[/snapback] Skal gjøre det jeg. Det er en såpass lokal butikk at det ikke skulle være noe problem egentlig når jeg tenker meg om. Skal gi dere diskutanter en update senere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå