inz@ne Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Har et lite problem. I boden vår har vi ikke uttak for strøm / stikkontakter. Er det noen som vet om det finnes en sak som kan settes inn i lampa som gir den stikkontakt i stedet for lyspære ? Hvor kan jeg få tak i noe sånt eller lage? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Høres ut som en usedvanlig dårlig løsning. Vil tro det er forbudt å selge (men jeg har tatt feil før). Brannfaren vil jo være betydelig, du åpner opp for å koble til f.eks en støvsuger på 2000W til et punkt som er designet for å håndtere 60W! Kjøp heller en vanlig stikkontakt og skru opp ved siden av lampa. Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 Problemet er at det er i en bod, og jeg ikke har lov til å skru opp noen uttak. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Du kan jo eventuelt ta vekk lampa og koble stikkontakten innpå lederne til lampa, for så å koble lampa til stikkontakten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå