Espen_k Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Som topic sier så tok mobilen min en badetur i vannkanten i dag, datt ut av lomma, kjappa meg å hente den opp igjen(1 sekund ca). Av med dekslene og ut med batteriet, fikk starta den 2 ganger etter en halvtime, først virka tastene, så virka de ikke, etter det starta den ikke. Noen tips til hva som kan gjøres for å prøve å få liv i den? den var full av vann da jeg tok den opp av vannet. Endret 23. august 2006 av B-Zerc Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Du burde ikke ha testet den så kjapt, men gjort er gjort. La den ligge uten batteri i en ukes tid og prøv igjen. Generelt er vann døden for mobiltelefoner og all annen elektronikk. -snubbel Lenke til kommentar
Kern Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Anbefales å legge den på et gulv med varmekabler og la den ligger der noen døgn og tørke opp. Legg den på en antisyntetisk duk, e.l. Over til noen helt annet. Hva om amobil kunne ha skrevet en artikkel om dette problemet her? Er jo en del tilfeller i forumet av vannskade.... Lenke til kommentar
EUPRISER Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Som topic sier så tok mobilen min en badetur i vannkanten i dag, datt ut av lomma, kjappa meg å hente den opp igjen(1 sekund ca).Av med dekslene og ut med batteriet, fikk starta den 2 ganger etter en halvtime, først virka tastene, så virka de ikke, etter det starta den ikke. Noen tips til hva som kan gjøres for å prøve å få liv i den? den var full av vann da jeg tok den opp av vannet. 6732131[/snapback] Mistet du den i ferskvann eller saltvann? Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 mista den i ferskvann, men den starta faktisk i dag. i går tenkte jeg at jeg kunne bruke hårføneren på mobilen men selvsagt så måtte føneren begynne å ryke, har blåst ut en del vann også. Så, Skal jeg la den ligge noen dager da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå