Barkster Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Har kjøpt meg 360 idag og driver å laster ned demoer men om jeg går ifra maskina i 5 minutter beller noe sånn så blir maskina inaktiv og nedlastingen pauser. er det noen måte og fikse så den ikke går i pause på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Nedlastninger skal da ikke stoppe dersom 360en går i pausemodus - jeg antar du mener skjermspareren (som dimmer skjermen etter 5-10 minutter). Du kan jo forsøke å skru av skjermspareren, dette gjøres på System tab (lengst til høyre) -> Console Settings -> Screen Saver - Disable Screen Saver. Men som sagt, downloads skal kjøre i bakgrunnen med mindre du spiller multiplayerspill. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Kazuo: Mine nedlastinger stoppet når jeg startet Media Center, tror det stoppet når jeg startet Oblivion også Lenke til kommentar
Typho Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Nedlastingene skal fortsette selv om skjermspareren går på. Men det kan vel kanskje se ut som de stopper... Er du sikker på at de gjør det? Men de stopper hvis du skal spille over Live Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Nedlastingene skal fortsette selv om skjermspareren går på.Men det kan vel kanskje se ut som de stopper... Er du sikker på at de gjør det? Men de stopper hvis du skal spille over Live 6734095[/snapback] Har funnet ut av det nå men takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå