Gå til innhold

SAMSUNG 21" LCD Syncmaster 215TW: erfaringer

intox_neb

Anbefalte innlegg

Har ikkje merka noko input lag på min skjerm slik som mange nevner her. Iallefall ikkje dei spela eg har prøvd (prey, FEAR og Flatout2) med v-sync på.

6974813[/snapback]

knall! :thumbup: Da får jeg se hva jeg velger. Skal til Netshop på tirsdag tenker jeg så skal jeg ta en tur innom showrommet deres å sjekke ut skjermene. Den endelige dommen faller vel da tror jeg.

Hvordan er skjermen ellers? Virker som en veldig bra skjerm, med mye tilkoblingsmuligheter. Høytalerne er kanskje ikke det beste med skjermen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikkje merka noko input lag på min skjerm slik som mange nevner her. Iallefall ikkje dei spela eg har prøvd (prey, FEAR og Flatout2) med v-sync på.

6974813[/snapback]

Hvordan er skjermen ellers?

6975044[/snapback]

Skjermen er veldig god. Var som natt og dag i forhold til min gamle crt skjerm :dribble:

Lenke til kommentar
Skjermen er veldig god. Var som natt og dag i forhold til min gamle crt skjerm :dribble:

6976201[/snapback]

faen, begynner å bli litt mer og mer glad i den skjermen... 21" WS er littebittegranne større bilde enn 17CRT :p mm, må se den i aksjon så skal jeg bestemme meg. Blir den første LCD så det bør bli bra.

Lenke til kommentar
Du må rett og slettprøve skjermen selv. Mange klagde høylytt på de gamle 191T og 213T skjermene til Samsung, mens jeg gamet på dem i årevis. Det er helt problemfritt for min del.

6977668[/snapback]

Ja, er det som er planen. Har jo lest hauger av anmeldelser, pros og cons og de fleste sier at det en kjempe bra skjerm, men så er det det med input lag. Vil jeg bry meg om det? jeg tviler egentlig veldig på det. Spiller FPS men ikke i så stor grad at det blir mitt hovedankepunkt. Da ville det blitt Nec skjermen.

Skal kjøpe på tirsdag regner jeg med så da skal jeg teste begge to, Nec og samsung. kanskje LG 204 også :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...