Switters Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hei, Har en Zalman cnsp 7700 alCu liggende som jeg tenkte å montere istedenfor stockkjøleren på min 4400+. Jeg må da ut med hele hovedkortet og lurte på om det er noe jeg bør huske på i den sammenheng. Tenker da på om alle SATA-kontakter må inn på samme plass og det samme med alle PCI-kort o.l. Alle tips mottas med takk fra en amatør... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hei, Har en Zalman cnsp 7700 alCu liggende som jeg tenkte å montere istedenfor stockkjøleren på min 4400+. Jeg må da ut med hele hovedkortet og lurte på om det er noe jeg bør huske på i den sammenheng. Tenker da på om alle SATA-kontakter må inn på samme plass og det samme med alle PCI-kort o.l. Alle tips mottas med takk fra en amatør... 6731664[/snapback] S-ata kontaktene er det kun master disken som er viktig (dvs den med OS på) PCI kortene har ingenting så si hvor dem står. HK må du nokk ta ut for å feste kjølerene, tror det kun er socket 478 som ikke trengs å ta ut HK for å feste kjøler. Jeg slapp iallefall det når jeg festa min Ninja Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Så sant så sant, er bare S478 som ikke trenger å ta ut HK, veldig greit med festeordningen til 939 også, snillere med HK enn 478 festet under bla.a. transport o.l. for Zalman 7700CU er TUNG og da mener jeg tung. Har selv 7000Cu og den er tung den og men den kjøler bra. Lenke til kommentar
tevil Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg syns det verste med å montere pcen er å få alle de rare kontaktene til Leds og pwr-knappen i front, pluss USB-kontaktene i front til å sitte riktig vei. Husk jordingen! En annen ting er strømkontakten fra PSU til HK. 20pins/24pins. Denne måtte jeg nesten brutalt tråkke nedi HK. Skal gi et lite knepp når den sitter. Bare ha kabinettet åpent når du skrur på så du ser at alle vifter starter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå