Hammerdown Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hei alle sammen, har et problem med min Hp Pavilion dv6060. Saken er det at pcen ikke vil starte seg, det rare er at hvis jeg tar ut og inn batteriet i laptopen starter den opp med en gang! Merkelig? Noen som vet hva grunnen kan være? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hei! Forsøk med å gå inn i BIOS og velg standardinnstillinger. Hvis det ikke hjelper så bør du vurdére reparasjon. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Hammerdown Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Ok, så det er ingen som har hørt eller vært borti dette problemet før? Det er bare iblant jeg må ta ut batteriet.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Fungere det å trykke på av-knappen i 5 sekunder? Ellers så ta kontakt med HP support og se om de kanskje kan hjelpe deg. De har vel en egen løsning på ting siden det er en HP maskin Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hei alle sammen, har et problem med min Hp Pavilion dv6060. Saken er det at pcen ikke vil starte seg, det rare er at hvis jeg tar ut og inn batteriet i laptopen starter den opp med en gang! Merkelig? Noen som vet hva grunnen kan være? 6731592[/snapback] Dårlig kontakt? Høres veldig sånn ut for meg. Lenke til kommentar
Hammerdown Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Ok, skal ta kontakt hvis det fortsetter. Kontakten er helt fin, lader batteriet når jeg vil lade det og strømmen gir pcen det den trenger. Takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå