Gå til innhold

Tar HDV-video mer plass enn "vanlig" video?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikkje feil, men ettersom HD kan vere alt frå 19 Mb/s HDV til ukomprimert 4k (video med ei horisontal oppløysning på rundt 4000 pixlar), so må ein nesten spesifisere det. (Sjølv om det ikkje er andre HD-format enn HDV som er aktuelle for folk flest...)

6731681[/snapback]

Aha, ja, for jeg sa HD til han og da var det nok ukomprimert 4k han tenkte på. Jeg tenkte på HDV, men sa bare HD :blush:

Ok, men da er i hvert fall "mysteriet" oppklart. Da lærte jeg noe i dag og. :thumbup:

 

Takk igjen!

Endret av phex
Lenke til kommentar

Hehe, var litt uklar i stad ser eg. HD er eit samlebegrep på all video med høgare oppløysning enn PAL/NTSC (som er kjend som SD = standard definition). 4k er det høgaste ein kjem, men det finst mange andre format, med mindre oppløysning, og høgare komprimering. Ukomprimert 4k er nok noko av det mest sjeldne ein kan få. Eit anna HD-format som er meir vanleg, er DVCPro HD. Dette har ein bitrate på 100Mb/s, altso fire gonger so mykje som HDV. Men igjen, dette er ikkje det einaste.

 

Redigert: Ok, ein kan sjølvsagt ha høgare oppløysningar enn 4k, men det er nok ikkje vanleg.

Endret av incanus
Lenke til kommentar
HDV skal egentlig ta mer plass. P.G.A mer informasjon i HD.

6760266[/snapback]

 

HD er ikke ett format, codec, det er en samlebetegnelse på masseformater og gjerne mumbo jumbo om mye bedre kvalitet.

 

Finnes kort fortalt fra HDV som er hardt komprimert og vel bruker rundt 13gb/timen, mens i andre enden har du Ukomprimert HD som tar 850gb/timen, samt en del andre formater og størrelser innimellom der.

 

Hdv KAN derimot ta mer plass om programmet du klipper i må rendre filer du importerer til ett egnet format for redigering, altså ikke native redigering, da KAN det ta mer plass avhengig av program.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...