killmeister Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg har sett i synpatics at wine er instalert, men hvordan starter jeg det?? er litt ny med spill i ubuntu:-) takker for svar Lenke til kommentar
Jorsalfar Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Tror at du bare velger den filen du skal kjøre i wine, også tar du "åpne med", og der velger du wine. Lenke til kommentar
wiley Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg har sett i synpatics at wine er instalert, men hvordan starter jeg det?? er litt ny med spill i ubuntu:-) takker for svar 6731455[/snapback] Skriv i en terminal: wine navn_på_programmet_du_vil_kjøre.exe Mye av konfigureringen kan gjøres ved å skrive: winecfg Om du må installere programmet du skal kjøre er det litt mer krøll, men du skal finne den informasjonen du trenger i wikien eller i dokumentasjonen. Lenke til kommentar
killmeister Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 takk for hjelpen! skjønte det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå