OgnOmm Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 har en ipod video, men siden jeg bruker ephpod til å føre over musikk , sier bare itunes at jeg må gjennoprette fabrikkinnstillinger før jeg kan bruke den med ipoden min. Siden ephpod ikke kan legge over video til ipoden har jeg derfor et problem... Finnes det noen andre programmer som gjør dette? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Ja, Søk på Ipod video converter på Download.com Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 har allerede filmen i riktig format... er bare det at jeg vil legge den over på ipoden. Det får jeg ikke gjort med itunes, siden det programmet vil ha meg til å gjenopprette fabrikkinnstillinger, og da må jeg formatere ipoden. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Nei, du går bare på instillinger, også fikser du ettellerannet om at alle videoer som er inne på Itunes skal fraktes over til ipoden, det gjorde ihvertfall jeg, synd at jeg ikke har dne rette dataen her og nå, for da kunne jeg hjulpet deg med å si hva du skal gjøre Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 poenget er at når jeg starter itunes får jeg meldingen: "Itunes kan ikke lese innholdet på ipod-enheten. Gjenoppbygg ipod-enheten med fabrikkinnstillingene ved hjelp av ipod updater" Vil helst unngå dette, så jeg slipper å kopiere inn all musikken på nytt... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Avinstallere Itunes for så og installere det igjen... Lenke til kommentar
sample Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Har samme problem: Har prøvd å resette den og installert iTunes på nytt, men hjelper fortsatt ikke! Endret 23. september 2006 av sample Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Har samme problem, utenom den feilmeldingen. Har video til ipod i riktig format, kan både bruke ephod og itunes, MEN, hver gang jeg starter itunes slettes alt jeg har gjort i ephod :S Vet ikke hvordan jeg skal overføre video i det hele tatt. Leker meg med itunes nå ( som forresten er utrolig dårlig programm i mine øyne) , men ingenting ser ut til å fungere Lenke til kommentar
Ducki Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg får filmene over på ipoden, men når jeg skal spille de av er enten bilde svart eller hvit, eller så er det ikke lyd Lenke til kommentar
Ildotche Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Har akkurat samme problem. Har prøvd alt av alternative "iPod Exporere" og "copy-ditt"og "copy-datt". Unødvendig at apple skull gjøre dette så vanskelig. EDIT: Jeg har løsningen! Først bruker dere en iPod video converter (f.eks. Jodixs Free iPod Video Converter) og deretter bruker dere Winamp til å legge filen over på iPoden=) funker utrolig bra. Ingen restriksjoner.. Endret 30. desember 2006 av Ildotche Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå