Solid Edge Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 hei Jeg lurte på om noen av dere folk der ute visste om når eller om det i det hele tatt kommer et hovedkort fra DFI til AMD sin nye sokket AM2, som har støtte for ATI skjermkort??? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 hei Jeg lurte på om noen av dere folk der ute visste om når eller om det i det hele tatt kommer et hovedkort fra DFI til AMD sin nye sokket AM2, som har støtte for ATI skjermkort? 6731162[/snapback] Så et preview av et Lanparty-kort til AM2 på et annet (engelskspråklig) forum, mulig det avr xbitlabs eller xtremeoverclockers. Det jeg husker er at det har 2 PCI-Ex-slotter, 3 PCI, 1 PCI-Ex x8 og en PCI Ex x4. 4 slotter til ram har den også, om jeg ikke husker feil. 6 SATA-kontakter, hvorav 2 var på en integrert Sil3112. Også hadde de visst bytte kjøler til en av bridgene, denne var visst bedre ble det sagt. Sikekr på at noen her vet hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
Deluxe_REborn Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Klart at kortet kommer til å støtte Ati skjermkort. Først og fremst kommer kortet til å støtte SLi. Senere kommer Crossfire versjonen. Tar vel kanskje 1-2 måneder før det er ute på markedet, muligens før. Er vel ingen som har spesiell dato for det heller. Må bare vente og se. Lenke til kommentar
AMDManiac Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Snakket med DFI for noen dager siden. LP UT CFX3200-M2R/G (am2 Crossfire) er ventet på markedet i begynnelsen av Sept en gang. Bordet vil ha 2 PCI-E 1X slotter, 3 pci, Firewire, Dual GB nic, og 8 "sata II". Bordet vil benytte SB650 og IKKE SB600. Endret 26. august 2006 av AMDManiac Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Fant Denne: http://www.digital-daily.com/editorial/com...6_3/index03.htm Endret 22. januar 2007 av Delta_progeny Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Noen som har hørt noe? Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 lurte også på om det kanskje kommer et nytt DFI kort med Nvidia til AM2? Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Her er (se linke under) et DFI Lanparty hovedkort til AM2, jeg har selv kjøpt en av dem i september (se signatur). Men som jeg skrev i en annen post her, det er noe problemmer med at HTT makser alt forlavt på de fleste av dem. Min makser ut på HTT280. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=37260 Endret 26. januar 2007 av prostoman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå