Proof Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hei. jeg fant ikke noe annet sted å poste det her så. Hver eneste gang jeg trykker på en videofil på min maskin, så blinker skjermen å blir svart i noen sekunder så kommer skjermen fram igjen å så kan jeg starte filmen, men hvorfor blinker skjermen hver gang jeg trykker med musa på en videofil? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hei! Har du forsøkt andre skjermkortdrivere? Gjelder dette alle typer videofiler? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Proof Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Alle type filer som jeg har på pcn, men går greit med alt annet av mp3 osv. Har aldri hatt ett slikt problem før. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Har du sjekket pcen for virus, spyware osv.? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Proof Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Har kjørt Spyboot,ad-aware og norton, norton fant ingenting, mens spyboot fant noe og ad-aware fant 1, jeg slettet det som var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå